در سومین سفر شهرستانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ، حسین کلانتری ، نماینده کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی و برخی مدیران کل سفری یک روزه به شهرستان بهمئی انجام داده و ضمن دیدار با مردم ، از نزدیک با مشکلات این شهرستان آشنا شدند.
کد خبر: ۷۶۶۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۱ 26 July 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در سومین سفر شهرستانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ، حسین کلانتری ، نماینده کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی و برخی مدیران کل سفری یک روزه به شهرستان بهمئی انجام داده و ضمن دیدار با مردم ، از نزدیک با مشکلات این شهرستان آشنا شدند.
گزارش کامل سفر استاندار و نماینده کهگیلویه به بهمئی

توزیع عادلانه خدمات خط قرمز ماست
استاندار و هیئت همراه هنگام ورود به شهرستان بهمئی مورد استقبال مردم و مسئولان‌ محلی قرار گرفتند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ابتدای سفر خود به شهر لیکک با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهدای این شهر ادای احترام کرد.
حسین کلانتری در دیدار با جمعی از مردم شهرستان به صورت چهره به چهره گفتگو و دستورات لازم جهت پیگیری مطالبات و تقاضاهای مراجعین را صادر کرد.
استاندار همچنین در مسجد بخش سرآسیاب یوسفی حضور یافت و در بین مردم به صحبت پرداخت.
کلانتری در این دیدار رو در رو با اشاره به اینکه مردم شهید پرور بهمئی ۱۲۰ شهید را تقدیم نظام و انقلاب کردند، اظهار داشت: این همه ایثار و فداکاری نشان دهنده ایمان، باور و اعتقاد این مردم به ارزش های اسلامی  و انقلاب است.
وی بر همکاری و هماهنگی میان مدیران در این بخش تاکید کرد و گفت: همدلی، همراهی و هماهنگی در بین مدیران زمینه توسعه و خدمت بیشتر به مردم را رقم می زند.
کلانتری  به خدمات، دستاوردها و عملکرد نظام و دولت اشاره کرد و افزود: انتظار می رود همه مدیران به بیان خدمات و عملکرد نظام بپردازند.
وی تصریح کرد: خدمات نظام گسترده و مطلوب است و انسان های منصف نیمه خالی و پر لیوان را باهم ببینند و منصفانه قضاوت کنند.
گزارش کامل سفر استاندار و نماینده کهگیلویه به بهمئی

نماینده عالی دولت در استان با تاکید بر نگاه خوشبینانه به آینده، تصریح کرد: می طلبد همه خدماتی که در بخش های و شهرهای مختلف استان انجام می شود صادقانه و شفاف با مردم در میان گذاشته شود.
کلانتری تاکید کرد: مدیران با رعایت قانون نسبت به توزیع عادلانه خدمات در همه مناطق استان عمل کنند.
وی خدمت به مردم را وظیفه اصلی مسئولان دانست و افزود: همراهی و همگامی مردم این خدمت را تکمیل می کند.
استاندار با اشاره به گازرسانی به بخش سرآسیاب یوسفی از سمت لنده، عنوان کرد: تسریع در روند اجرایی این طرح مهم از مطالبات و اولویت های مردم است.
وی پیگیری مستمر و تلاش شبانه روزی را از دیگر وظایف مسئولان برشمرد و گفت: حل مشکلات مردم و تکمیل پروژه ها از دیگر وظایف اصلی مدیران است.
کلانتری در بخش دیگری از سخنانش به زیاده خواهی و تحریم های همه جانبه ایالت متحده آمریکا علیه نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: برخی کشورهای منطقه به گاو شیرده برای آمریکا تبدیل شده اند که با میلیاردها دلار هزینه سعی در حفظ قدرت و دیکتاتوری خود را دارند.
گزارش کامل سفر استاندار و نماینده کهگیلویه به بهمئی

مقام ارشد اجرایی استان افزود: جمهوری اسلامی تنها کشوری است که با اقتدار در مقابل همه زیاده خواهی ها و ستمگری های قدرت های بزرگ از جمله آمریکا و دولت های غربی ایستاده است.
وی اظهار داشت: آمریکا در ذلیل ترین دوران خود به سر می برد.
کلانتری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص آمریکا که می فرمایند《دوران بزن و در رو تمام شده است》.، خاطرنشان کرد: باید به این نکته توجه داشت که شاید آمریکا آغاز کننده کاری باشد ولی به طور یقین تمام کننده و پایان دهنده آن کار نخواهد بود.
سایت گردشگری در اراضی سد ایلی آباد ایجاد شود
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه یکی از شاخص های تحقق توسعه پایدار با رونق گردشگری مهیا می شود،گفت: زمینه ایجاد سایت گردشگری در حاشیه سد ایلی آباد بهمئی فراهم شود.
حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه معاون عمرانی استاندار، نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده و جمعی از مسئولان از سد ایلی آباد بازدید کردند.
کلانتری در حاشیه بازدید از سد، اظهار داشت: این سد یکی از طرح های حیاتی و مطالبات مردم به ویژه کشاورزان است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تکمیل و راه اندازی این سد را یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در توسعه و رونق منطقه عنوان کرد و افزود: مسئولان در تسریع روند اجرایی این طرح و بهره برداری آن از تمام توان خود استفاده کنند.
گزارش کامل سفر استاندار و نماینده کهگیلویه به بهمئی

کلانتری با اشاره به قابلیت های گردشگری پیرامون سد، گفت: این منطقه می تواند هدف گردشگری باشد.
وی افزود: تکمیل این سد نه تنها زمینه رونق کشاورزی، باغات و اشتغال را در پی خواهد داشت بلکه می توان با یک برنامه ریزی هدفمند و ایجاد زیرساخت ها یک سایت گردشگری مدرن را نیز در این منطقه احداث کرد.
کلانتری بیان کرد: ایجاد دهکده و سایت گردشگری در منطقه باید براساس معماری بومی و خاص باشد تا زمینه جذب توریست در استان را به وجود آورد.
نماینده عالی دولت در استان خواستار تلاش شبانه روزی مسئولان جهادکشاورزی و آب منطقه ای برای راه اندازی هرچه سریع تر این سد شد و گفت: تکمیل سد در اولویت کاری این دو دستگاه قرار گیرد.
گفتنی است این سد در دو فاز در حال اجرا است و فاز اول و بدنه تکمیل شده است.
تاکنون ۱۰ میلیارد تومان برای احداث این سد هزینه شده است و فاز دوم برای تکمیل نیازمند تخصیص ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار است.
گزارش کامل سفر استاندار و نماینده کهگیلویه به بهمئی

اولویت استان با اتمام پروژه های نیمه تمام است
در دامه این سفر ، نشست شورای اداری شهرستان بهمئی به ریاست استاندار کهگیلویه و بویراحمد و با حضور معاون عمرانی استاندار، نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس و جمعی از مدیران کل استان برگزار شد.
کلانتری در این نشست به روحیه سلحشوری و رشادت های ایل بهمئی اشاره کرد و گفت: مردم این شهرستان در دوران ۸ سال دفاع مقدس دین خود را به نظام و انقلاب ادا کردند و امروز وظیفه مسئولان است که با رفع مشکلات و موانع توسعه این مردم قدردان زحمات آنها باشند.
وی سالروز اقامه نخستین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی را به همه ائمه جمعه و جماعات استان تبریک گفت و تاکید کرد: در تلاشیم با تخصیص اعتبار نسبت به تکمیل و راه اندازی مصلی های استان اقدام کنیم.
استاندار بر استفاده از همه ظرفیت ها برای پیشرفت و توسعه استان تاکید کرد و گفت: تکمیل و راه اندازی پروژه های دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد در اولویت کاری مسئولان استان باشد.
وی افزود: به طور قطع اگر در سال چند پروژه را به اتمام برسانیم بهتر از آن است که چندین پروژه را آغاز و نیمه کاره رها کنیم.
گزارش کامل سفر استاندار و نماینده کهگیلویه به بهمئی 

کلانتری خواستار مشارکت همه مردم استان برای ساخت و توسعه کهگیلویه و بویراحمد شد.
وی در بخش دیگری از سخنانش بر استفاده از راهکارهای جوانان و نخبگان برای استفاده حداکثری از فرصت ها تاکید کرد.
کلانتری با اشاره به ظرفیت بالای استان در حوزه آب، نفت، گاز، گردشگری و ...، بیان کرد: ۲۰ درصد تولید نفت ایران در این استان تامین می شود و یک درصد از جمعیت و ۵ درصد از جنگل های کشور را در خود جای داده است.
وی با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد ۱۰ درصد روان آبهای کشور را در خود جای داده است، افزود: همه این ظرفیت ها تنها در یک درصد از وسعت ایران قرار دارد.
کلانتری با بیان اینکه شهرستان بهمئی به همراه ۳۰ شهرستان  دیگر کشور به عنوان پایلوت توسعه در استان انتخاب شده است، گفت: مقرر شد هر دو هفته یکبار گزارشی از اقدامات انجام شده در این راستا به وزارت کشور ارائه شود.
وی افزود: مدیرکل جذب و سرمایه گذاری استانداری به عنوان مسئول پیگیری این موضوع معرفی شد.
نماینده عالی دولت در استان با اشاره به اینکه تاکنون ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه ملی پاتاوه_دهدشت هزینه شده است، عنوان کرد: با تزریق ۱۰۰ میلیارد تومان دیگر این پروژه به بهره برداری می رسد.
 
بیشتر بخوانید
 

کلانتری در بخش دیگری از سخنانش گفت: امروزه جمهوری اسلامی ایران پنجه در پنجه ابرقدرت ترین کشورها دنیا کرده و به اعتراف همگان و از نگاه دوست و دشمن در این مسیر موفق بوده است.
وی عنوان کرد: دشمنان ایران اسلامی به دنبال فشار حداکثری به ملت ایران هستند تا شاید مردم را پای میز مذاکره بکشانند و به خواسته های مد نظر خودشان برسند.
استاندار افزود: ولی این سیاست خیال باطل و بیهوده است زیرا که ملت ایران با استقامت و پایداری از آرمان های نظام و انقلاب تا پای جان دفاع می کنند.
وی ابراز کرد: امروز دشمن ما به دنبال تحریم همه جانبه و ایجاد هجمه و تخریب علیه نظام جمهوری اسلامی است و از طریق بنگاههای خبر پراکنی و تبلیغاتی خود که با دلار آل سعود و رژیم صهیونیستی تامین می شود به دنبال شایعه و ایجاد فتنه علیه نظام و به انزوا کشیدن ایران اسلامی هستند.
مقام ارشد اجرایی استان بیان کرد: براساس آخرین آمار بیش ترین شاخص رضایتمندی مردم در بخش امنیت است و این امنیت مرهون رهنمودهای مقام معظم رهبری و دولت است.
کلانتری همچنین پس از شورای اداری از روند اجرایی بیمارستان در حال ساخت بهمئی بازدید کرد.
وی در حاشیه این بازدید گفت: هفته آینده به ریاست معاون عمرانی استانداری و با حضور پیمانکار و مشاور این طرح نشستی برگزار شود.
استاندار تاکید کرد: در این نشست مشکلات و موانع سد راه این طرح بررسی و هرچه سریع تر نسبت به تکمیل این طرح مهم بهداشتی که یکی از مطالبات مهم مردم است، اقدام شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با خانواده شهید ستمی دیدار کرد
استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه نماینده چهار شهرستان استان و هیئت همراه در ادامه سفر به شهرستان بهمئی با خانواده شهید ستمی دیدار کردند.
حسین کلانتری در این دیدار اظهار داشت: ملاقات با خانواده شهدا و تکریم والدینشان در حقیقت تداوم راه شهدا و پاسداشت آرمانهای عظیم آنان است.
گزارش کامل سفر استاندار و نماینده کهگیلویه به بهمئی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شهدا راه حقیقت را به ما نشان دادند، گفت: تداوم راه شهدا رسالت مردم و مسئولان است و باید قدر دان رشادت‌ها و دلیر مردیهای شهدا باشیم.
استاندار شهدا را صاحبان واقعی نظام خواند و افزود: معرفی آرمان های شهدا و ارزشهای والای نظام به نسل جوان و آیندگان رسالتی بزرگ است که باید به آن توجه ویژه کرد.
گفتنی است شهید ستمی در سال ۶۴ و در عملیات والفجر ۸ در منطقه فاو به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
تامین آب شرب از خواسته های مهم مردم بهمئی است
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تامین آب شرب از مطالبات اصلی مردم لیکک است و مسئولان مربوطه تکمیل این طرح را در اولویت کاری خود قرار دهند.
حسین کلانتری در حاشیه سفر به شهرستان بهمئی از طرح آبرسانی به شهر لیکک و روستاهای حومه که قرار است از سدکوثر تامین شود، بازدید کرد.
گزارش کامل سفر استاندار و نماینده کهگیلویه به بهمئی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: این طرح علاوه بر آب شرب شهر لیکک، شهرک ولی عصر و آب ۱۲۰ روستا از روستاهای مسیر را نیز تامین می کند.
وی با اشاره به اینکه خط انتقال این پروژه با بیش از ۵۷ کیلومتر عملیات لوله گذاری در حال انجام است، تاکید کرد: این طرح آبرسانی یکی از مهم ترین مطالبات مردم این شهرستان است.
کلانتری خواستار تسریع اجرای این طرح آبرسانی شد.
گفتنی است این طرح تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و در صورت تامین اعتبار به بهره برداری می رسد.
 علاوه بر اعتبارات سال جاری حدود ۱۰۰ میلیارد تومان دیگر برای تکمیل و بهره برداری از این طرح مورد نیاز است.
خبر خوش عدل هاشمی پور برای مردم سرآسیاب و ممبی
نماینده مردم کهگیلویه ، بهمئی ، چرام ولنده در مجلس شورای اسلامی هم که استاندار استان و تعدادی از مدیران کل ادارات خدمات رسان با مردم بخش‌های سرآسیاب یوسفی و ممبی در شهرستان بهمئی دیدار می کردند در جمع آنان گفت: لوله های خط انتقال گازرسانی از شهرستان لنده به بخش‌های سرآسیاب یوسفی و ممبی خریداری شده  و به زودی از سمت ممبی به سرآسیاب یوسفی و قیام، عملیات اجرایی آن شروع می‌شود.
گزارش کامل سفر استاندار و نماینده کهگیلویه به بهمئی

نایب رئیس کمیسیون انرژی در این دیدار مردمی اظهار داشت: یکی از مهترین طرح های در حال اجرا در شهرستان بهمئی آب رسانی از سد کوثر میباشد که تا امروز حدود 20 کیلومتر لوله گذاری شده و با پیگیری از طریق وزارت نیرو بقیه لوله ها در حال ساخت و ارسال به محل اجرای طرح می‌باشند.
هاشمی پور گفت: بیمارستان شهرستان بهمئی حدود 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که انتظار می‌رود تا پایان سال به بهره برداری کامل برسد و برای تأمین تجهیزات پزشکی این بیمارستان از امروز باید تلاش کرد تا خدمات بهداشتی و درمانی به موقع به شهروندان ارائه گردد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار