ستاد مردمی «کرمانشاه ۲۰۲۰» برگزار می‌کند:
رئیس ستاد مردمی کرمانشاه ۲۰۲۰ گفت: راهبری کارافرینی کرمانشاه به همراهی ستاد کرمانشاه ۲۰۲۰اولین رویداد کارآفرینی یک روزه را تحت عنوان «کرمانشاه زیبای من» در نیمه دوم آبانماه سال جاری برگزار می‌کند.
کد خبر: ۷۶۵۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶ 25 July 2019

رویداد کارآفرینی «کرمانشاه زیبای من»

  به گزارش خبرگزاری تابناک، هادی نوروزی، رییس ستاد مردمی «کرمانشاه ۲۰۲۰» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای بررسی، تحلیل و انجام پروژه‌های متدیک، مناسب و متناسب با مفهوم شهر و روستای مدرن با محوریت «نگاه ِگردشگر، بومگرد پذیری» در نظر داریم رویدادی یک روزه را در نیمه دوم آبان ماه سالجاری برگزار کنیم، لذا از تمامی علاقمندان، معماران، مهندسان، هنرمندان و صاحبان ایده وکارافرینان خلاق دعوت بعمل می‌آید با تعریف پروژه خود در قالب پروپوزالی متدیک همراه با فایل عکس، پیش نما، فایل پاورپوینت و تمامی توابع اضافی کمک کننده به ارائه پروژه حول محور‌های بنیانی زیر، حداکثر تا پایان مهرماه ماه ۹۸ به آدرس کرمانشاه، شهرک متخصصین، بلوار وحدت، بالاتر از دبیرستان هوشمند، راهبری کارآفرینی کرمانشاه، ستاد دائمی پروژه کرمانشاه ۲۰۲۰ و دبیرخانه اولین رویداد «کرمانشاه زیبای من» ارسال کنند.

وی با اشاره به محور‌های این رویداد کارآفرینی افزود: این رویداد در قالب چند محور برگزار می‌شود که شامل.

الف) محور‌های شماتیک:
پروژه‌ها در قالب ساخت یک سازه شهری (مبلمان شهری با رعایت مولفه‌های کارکردی بودن، زیبا بودن و هویت‌مند بودن) یا روستایی (بوم زیست مداری، رعایت با فتار اصیل فضای بومی)، یک طرح و ایده‌ی قابل تجلی، یا ارائه یک پیشنهاد شامل امور هنری و برگزاری‌های خاص، امور ورزشی و برگزاری‌های خاص، هرگونه‌ی سازه‌ای وغیرسازه‌ای (عینی و ذهنی قابل تجلی به عینیت) شهری و روستایی و یا هر طرح وایده‌ای که بتواند کرمانشاه را به تفاوتی زیبا، فراخناک و گسترده برساند.

ب) موارد ساختاری:
۱- درک درست از زیست بوم کرمانشاه (زیست بوم طبیعی زیست بوم اسطوره‌ای و زیست بوم مردم شناسانه) با طرح نگره‌ای که بازگفت سنت بهی در فضا و اکوسیستم مدرن را متجلی کند.

۲- نگاه عمیق و اصیل به آموزه‌های دینی و مذهبی شامل تعزیه، تکایا و ... در طول تاریخ کلاسیک و معاصر کرمانشاه

۳- تحلیل درست از هنر مدرن و پست مدرن در قالب ساخت یک مفهوم حجمی با فهم ساختاری از دسته واژه جاده ابریشم

۴-هنر خیابانی، میدانی و مزرعه‌ای (بومگرد- هنرمند) شامل ایده‌های نمایشی، گرافیکی، موسیقی، سینمایی و سایر هنر‌های اجرایی، تجسمی و حجمی

۵- شما می‌توانید هر ایده که منجر به ایجاد یک پروژه قابلیت تعریف واجرا دارد را از طراحی واجرای یک کارت پستال تا طراحی و اجرای یک فرودگاه را برای ما ارسال کنید.

نوروزی تصریح کرد: تمامی آثار ارسالی به دبیرخانه توسط هیئت داوران از گرایش‌های گوناگون مورد بررسی و تحلیل قرار می‌گیرد.

وی تاکید کرد: داوران از متخصصین دانشگاهی در رشته‌های مختلف شامل؛ گرافیک، نمایش، سینما، اسطوره شناسی، باستان شناسی، تاریخ، و فلسفه هنر، گردشگری و مهندسی شهری، روستایی، عمران، آی تی، متخصصین مالی و رسانه می‌باشند.

رئیس ستاد مردمی «کرمانشاه ۲۰۲۰» گفت: لازم به ذکراست تجمیع پتانسیل‌های آکادمیک در میزگروه‌های تخصصی کافه کارآفرینی شامل میزگروه هنر، میز گروه رسانه، میزگروه کرمانشاه ۲۰۲۰، میز گروه گردشگری، میز گروه زیباسازی و عمران شهری، میزگروه کسب و کار سبب شد که این رویداد بزرگ شکل بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: پروژه‌های برگزیده جهت اجرا به مسئولین استان یا مسئولین ملی ارسال و تا اجرای نهایی پروژه توسط ستاد مردمی «کرمانشاه ۲۰۲۰» و راهبری کافه کارآفرینی پیگیری و اطلاع رسانی روزشمارگونه خواهد شد.

نوروزی در پایان یادآور شد: علاقمندان جهت کسب هرگونه اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره های؛ ۰۹۱۸۱۳۳۲۰۷۳ و ۰۹۱۹۲۱۳۱۲۹۵ و ۰۹۱۸۱۳۱۲۲۷۱ تماس برقرار کرده و یا به آدرس setad۲۰۲۰@gmail.com ایمیل بزنید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار