فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رسما اعلام می‌کنم که هیچ پهپادی از ایران ساقط نشده است.
کد خبر: ۷۶۵۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۲ 24 July 2019

 

تابناک / سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی عصر امروز در جمع خبرنگاران ‌در ارتباط با ادعای سرنگونی ‌پهپاد ایرانی از سوی دشمنان اظهار داشت: من ‌رسما اینجا اعلام می‌کنم که هیچ پهپادی از  جمهوری اسلامی ایران ساقط نشده است.

وی با بیان اینکه پهپاد ایران سه ساعت و 40 دقیقه بر فراز آب‌های خلیج فارس در گردش بوده و مراقبت و  نظارت خودش را انجام می‌داده است، افزود: این پهپاد از مجموعه شناورهای منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای تصاویری را ارسال کرده و ‌بخشی از این تصاویر را برای ملت ایران و افکار عمومی جهان نشان دادیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: اما اگر دشمنان ‌ادعایی در ارتباط با سرنگونی این پهپاد دارند ‌مستندات آن را ارائه دهند، چرا که امروز در جهان هیچ‌کس حرف بدون استناد را نمی‌پذیرد.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه آنهایی که ادعای سرنگونی پهپاد ایرانی را دارند ‌فیلم اصابت ‌را نشان دهند، تصریح کرد: دشمنان قطعات ایرانی بودن این پهپاد‌ را نشان دهند و‌ ادعایشان را اثبات کنند و گرنه با حرف صرف هیچ‌کس ادعای آنها را نمی‌پذیرد.

وی با بیان اینکه من قاطعانه می‌گویم این یک دروغ بزرگ بوده و ‌اثبات کردیم دروغ است، گفت:‌ دشمنان نیز باید ‌ادعای خود را در این ارتباط ‌اثبات کنند چرا که ما ‌هر عملی انجام دادیم، اثبات کردیم، لذا دیگران هم اثبات کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار