محمدحسن پور گفت: ایمن سازی بازار وکیل در دستور کار قرار گرفته است تا پایان سال کف سازی بازار وکیل و بازار روح الله به پایان می رسد و دستگاه های خدمات رسان باید برای ارائه خدمات از کانال تعبیه شده استفاده کنند.
کد خبر: ۷۶۵۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴ 24 July 2019

تابناک فارس به نقل از شبستان: «محمدرضا محمدحسن پور»، امروز (چهارشنبه 2 مرداد) در جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به وضع دست فروشان سطح شهر شیراز، گفت: 17 خیابان در اختیار روزبازارها نظیر «جمعه بازار» است.

 

معاون خدمات شهری شهرداری شیراز با اشاره به اینکه تقریبا همه خیابان ها در سیطره دستفروشان قرار گرفته است، اظهارداشت: آنجایی که بتوان ساماندهی کرد، ساماندهی شکل می گیرد و جایی که چنین نشود، با دست فروشان برخوردخواهد شد.

 

وی با تاکید بر اینکه یکصد منزل مبله پلمپ شده است، افزود: اداره آسیب های اجتماعی در چهار محور کار می کند که جمع آوری متکدیان سطح شهر و معتادین متجاهر را در دستور کار قرار داده و در حوزه کودکان کار اتفاقات خوبی روی داده است.

 

محمدحسن پور اضافه کرد: ایمن سازی بازار وکیل در دستور کار قرار گرفته است تا پایان سال کف سازی بازار وکیل و بازار روح الله به پایان می رسد و دستگاه های خدمات رسان باید برای ارائه خدمات از کانال تعبیه شده استفاده کنند.

 

وی با اشاره به اینکه امسال سه ایستگاه آتش نشانی به بهره برداری می رسد، اظهارداشت: در دهه فجر سال جاری چند ایستگاه آتش نشانی کلنگ زنی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار