رئیس اتحادیه مشاوران املاک اصفهان:
تابناک: رئیس اتحادیه مشاوران املاک اصفهان گفت: بازار رهن و اجاره مسکن در اصفهان به دلیل رکود حاکم بر ساخت و ساز و فروش مسکن دچار افسارگسیختگی و نابسامانی شده است.
کد خبر: ۷۶۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶ 14 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، رسول جهانگیری اظهار داشت: هرچند سال یکبار بازار مسکن دچار رکود شدید می شود که امسال سال دوم رکود بازار مسکن است.

وی بیان داشت: این رکود بیشتر به دلیل ورود بی‌حساب سرمایه‌های سرگردان به بازار مسکن ایجاد شده که در مدیریت شهری به دنبال ایجاد ساماندهی این موضوع هستیم.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک اصفهان تاکید کرد: مدیریت شهری در نظر دارد که در امور ساخت و ساز مسکن پاک سازی انجام دهد به طوری که به هر فردی اجازه ورود به این عرصه را ندهند.

وی با اشاره به اینکه سازندگان واقعی مسکن در اصفهان بسیار کم هستند و بیشتر شاهد افرادی هستیم که سرمایه‌ای تامین کرده و در حوزه ساخت و ساز مسکن ورود یافته اند، ادامه داد: به دنبال نزدیک کردن عرضه و تقاضا در بازار مسکن هستیم.

جهانگیری با بیان اینکه در حال حاضر عرضه مسکن زیاد است اما تقاضا کم است، اظهار داشت: این نابرابری وجود دارد و عامل فرو رفتن بازار مسکن در شوک است از سویی بازار رهن و اجاره نیز دچار اختلال شده و نه صاحبخانه‌ها تمایلی به تغییر مستاجر داشته باشند و نه مستاجری مایل به جابه جایی و تغییر داشته باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار