براثر واژگونی یک دستگاه خودروی سمند در محور نایین به انارک ۷ نفر مصدوم و در تصادف یک دستگاه وانت در اتوبان آزادگان یک نفر جان خود را از دست داد.
کد خبر: ۷۶۵۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲ 23 July 2019

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان درخصوص حادثه رانندگی محور نائین به انارک گفت: این حادثه ساعت ۱۱ و ۲۵ دقیقه امروز در کیلومتر ۱۵ این جاده رخ داد و به دنبال اعلام آن به اتاق فرمان اورژانس، واحدهای امدادی از ۱۱۵ به محل سانحه اعزام شدند.

غفور راستین افزود: در این حادثه هفت نفر شامل یک مرد جوان، دو زن، سه کودک ۲ تا ۹ ساله و یک نوجوان دچار مصدومیت و به وسیله آمبولانس به بیمارستان حشمتیه نائین منتقل شدند.

فوریت‌های پزشکی شهرستان نائین دارای ۶ پایگاه، یک اتاق فرمان مشترک با شهرستان خور و ۴۲ نفر تکنسین و امدادگر است.

این شهرستان با بیش از ۳۹ هزارنفرجمعیت در ۱۴۰ کیلومتری شرق اصفهان قراردارد.

وی همچنین در خصوص حادثه غرق شدگی پسر ۱۲ ساله در غروب روز گذشته تصریح کرد: این پسر در استخر کشاورزی در شهرضا غرق شد که اطرافیان این پسر بچه پس از گرفتن او از آب وی را به درب پایگاه کهرویه شهرضا آوردند و توسط آمبولانس به بیمارستان امیرالمونین (ع) شهرضا منتقل شد ولی متأسفانه جان خود را از دست داد.

شهرضا در ۸۰ کیلومتری جنوب شهر اصفهان واقع شده است.

مدیر روابط عمومی و سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان نیز به خبرنگار ایرنا گفت: آتش گرفتن مقدار زیادی علوفه در ۳ سمت بار یک دستگاه کامیون که ساعت ۸ و ۵۱ دقیقه صبح امروز در نزدیکی ساختمان میلاد در اطشاران اصفهان رخ داد بدون هیچ‌گونه تلفات جانی مهار و خاموش شد.

وی خاطرنشان کرد: در این مأموریت نیروهای آتش نشانی از ۴ ایستگاه شماره ۴، ۱۹، ۲۳ و ۲۴ به همراه دو افسر رئیس ایستگاه حضور داشتند.

فرهاد کاوه آهنگران ادامه داد: همچنین ساعت ۱۰ و ۳۶ دقیقه امروز براثر تصادف یک دستگاه وانت نیسان در اتوبان آزادگان اصفهان راننده این وسیله نقلیه جان خود را از دست داد.

وی افزود: نیروهای آتش نشانی از دو ایستگاه شماره ۱۰ و ۲۲ به محل اعزام شدند و اقدام‌های لازم برای خارج کردن راننده گرفتار شده از داخل خودرو را انجام دادند و به عوامل اورژانس و نیروی انتظامی تحویل شد که متأسفانه در دم جان باخته بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار