امام جمعه فیروز آباد گفت: امروز ایران و روسیه از هر زمان دیگر با یکدیگر نزدیک‌ترند، ما با روسیه دوستیم اما از این کشور دستور نمی‌گیریم،امام جمعه کوار از مسئولان خواست تا فکری به حال افزایش بی رویه قیمت مسکن و اجاره خانه بکنند.
کد خبر: ۷۶۴۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۴ 19 July 2019

به گزارش تابناک فارس: حجت‌الاسلام سید عزیزالله هاشمی‌زاده امام جمعه فیروز آباد گفت: به همه‌کسانی که امنیت ما را به خطر می‌اندازد هشدار می دهیم، چه استکبار جهانی که در رأس آمریکای جنایتکار بوده و چه گروهک‌ها و احزاب سیاسی موجود در منطقه چرا که ایران اسلامی هیچ تعارفی در مسئله امنیت کشور ندارد و با جریان ایذایی که کشور را به خطر بیندازد مقابله جدی خواهد داشت.

هاشمی‌زاده بابیان چکیده‌ای از سخنان طولانی سید حسن نصرالله خاطرنشان کرد: نتانیاهو بداند ایران هرگز از سوریه بیرون نخواهد رفت، امروز ایران و روسیه از هر زمان دیگر با یکدیگر نزدیک‌ترند، ما با روسیه دوستیم اما از این کشور دستور نمی‌گیریم، حزب‌الله تعداد یگان‌های رزمی خود را در سوریه کاهش داده است، بقای رژیم صهیونیستی به دلیل حمایت غربی‌ها و انفعال اعراب است بخش خلاصه‌ای از سخنان سید حسن نصرالله بود.

****

حجت الاسلام و المسلمین حمید رضا رستگار، امام جمعه بخش سیدان در خطبه های نماز جمعه گفت: مردمی بودن یعنی مسئول در اختیار مردم باشد و هروقت مردم به آن شخص نیاز داشتند در دسترس باشد و درب دفترش به روی مردم باز باشد، شاید رفتن به خانه مردم شاخه ای از مردمی بودن باشد اما رکن اصلی مردم داری نیست و مسئول جوانمرد کسی است که بین مردم باشد و مسائل و مشکلات را پیگیری کند.


رستگار عنوان کرد: ائمه جمعه باید پاسخ گوی نسل جوان باشند و با جوانان ارتباط برقرار کنند و حتی هفته ای ۱ ساعت با این قشر جلسه بگیرند.

****

حجت الاسلام ساریخانی امام جمعه مزایجان با اشاره به مشکل اشتغال جوانان این بخش از مسئولان خواست با توسعه زیرساخت‌های اشتغال مانع مهاجرت جوانان به شهر‌های بزرگ شوند. 

****
حجت الاسلام کراماتی امام جمعه موقت مهر به مشکلات جاده وراوی به مهر اشاره کرد و از مدیران راه و شهرسازی لارستان خواست برای تعریض و حذف نقاط حادثه خیز این محور پرتردد اقدام کنند. 


****
حجت الاسلام مجید گشول امام جمعه کوار با گلایه از افزایش بی رویه‌ی قیمت مسکن و اجاره خانه، از متولیان خواست با وضع قوانینی، چون افزایش مالیات برای قمیت‌های خارج از عرف، این مشکل را رفع کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار