استاندار اصفهان:
استاندار اصفهان گفت: این استان در زمینه صنایع و فناوری پزشکی می‌تواند پیشرو و فعال باشد البته لازمه این امر حمایت فراگیر نهادهای مالی به ویژه مشارکت بیشتر بانک‌های خصوصی است.
کد خبر: ۷۶۳۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰ 18 July 2019

به گزارش تابناک به نقل اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر عباس رضایی در دیدار با اعضای هیات مدیره یکی از بانک‌های خصوصی اظهار کرد: حمایت از صنایع پیشرفته درمانی، پزشکی به طور مثال در موضوع پلاسمای خون از جمله ضروریات استان اصفهان به شمار می‌رود به همین دلیل در این زمینه از بانک‌های خصوصی می‌خواهیم مجموعه‌های مرتبط با این مقوله ها را مورد حمایت خود قرار دهند.

وی بر اهمیت کاهش وابستگی به تولیدات خارجی اشاره کرد و ادامه داد: زمینه‌های علمی زیادی در استان وجود دارد که نیازمند حمایت های مالی هستند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه از بانک‌های خصوصی گله‌مند هستیم تصریح کرد: سال گذشته بیش از ۱۶۰ هزار میلیارد ریال پول مردم از این استان خارج شد و برای هزینه های طرح های غیر استانی خرج شد.

رضایی با اشاره به ضرورت برگزاری جلسه مشترک بین بانک‌های خصوصی و سازمان‌های مردم نهاد در زمینه های مختلف از جمله پزشکی درمانی اظهارداشتبی‌شک می‌توان با هماهنگی و گفتگوهای چندجانبه برخی مشکلات را حل کرد.

استانداراصفهان به ظرفیت بالا و توانمندی شرکت‌های خصوصی در استان اشاره کرد و افزود: برای مثال این استان در تولید لوازم خانگی بسیار فعال است و توانمندی های خوبی در شهرک‌های صنعتی استان مانند شهرک دهق وجود دارد که اشتغال زایی مطلوبی نیز ایجاد کرده است. 
رضایی با بیان اینکه استان اصفهان در حل بحران‌ها از دیگر استان‌ها موفق‌تر عمل می کند،گفت: برای مثال در سیل اخیر، مرمت و بازسازی شهرستان پلدختر به استان اصفهان واگذار شد و در چند روز آینده تمام امور عمرانی و خدماتی و رفاهی در این منطقه به اتمام خواهد رسید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار