معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: امروز با درایت مرزبانان ایران و ترکیه، گروه های تروریستی ناکام مانده اند.
کد خبر: ۷۶۳۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۴ 15 July 2019
به گزارش  تابناک آذربایجان غربی علی مصطفوی در مراسم گرامیداشت سومین سالگرد عملیات نافرجام  کودتا در ترکیه گفت: حقیقتا عملیات نافرجام کودتا با هدف ضربه زدن به دموکراسی و وحدت ملی در ترکیه برنامه ریزی شده بود که خوشبختانه با هوشیاری دولت و مقاومت و در صحنه بودن ملت جمهوری ترکیه به شکست منجر شد. 
 
وی گفت: ایران اسلامی و جمهوری ترکیه برای برقراری امنیت پایدار در مناطق مرزی و آسایش مرزنشینان خود شهدای زیادی را تقدیم کرده اند  و امروز با درایت و هوشیاری مرزبانان دو کشور دشمنان و گروه های تروریستی در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام مانده اند.
 
مصطفوی با اشاره به افتتاح بازارچه مرزی ساری سو توسط استاندر آذربایجان غربی و والی آغری در هفته گذشته ادامه داد: تجارت مرزی و فعال شدن بازارچه های می توند در امنیت و توسعه پایدار مناطق مرزی دو کشور موثر باشد .
 
عثمان پشمن سرکنسول جمهوری ترکیه نیز در این مراسم از حمایت های جمهوری اسلامی ایران از دولت قانونی ترکیه در برابر کودتاچیان قدردانی کرد و گفت: دولت و مردم ترکیه هرگز این حمایت ها را فراموش نخواهند کرد.


انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار