جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران خبر داد؛
جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران از افزایش ۱۲ درصدی کشفیات کالای قاچاق در غرب استان تهران در ۳ ماه نخست سال جاری خبر داد و گفت: در این راستا 250 پرونده تشکیل شده است.
کد خبر: ۷۶۲۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳ 15 July 2019

به گزارش تابناک تهران، سرهنگ تراب نوراللهی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی در غرب استان تهران اظهار داشت: در 3 ماه نخست سال جاری با اجرای 263 طرح، 39 نفر از اراذل و اوباش در این منطقه دستگیر شدند.

وی سپس با اشاره به کشف بیش از 273 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در سه ماه نخست سال 98 تصریح کرد: در این راستا 250 پرونده تشکیل شد که نسبت به سال گذشته 12 درصد افزایش کشفیات را داشتیم.

جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران همچنین با بیان اینکه 70 درصد کشفیات در حوزه‌های مختلف با مشارکت‌های اجتماعی انجام می‌شود افزود: در حوزه سایبر و فضای مجازی، وقوع جرائم سایبری در شهرستان‌های غرب استان تهران رشد داشته است که 12 درصد افزایش منجر به کشف جرم و 23 درصد رشد در دستگیری افراد مجرم را شاهد بودیم.

نوراللهی با اشاره به تشکیل 6 هزار و 600 فقره پرونده در حوزه قضایی از ابتدای سال جاری تاکنون بیان کرد: از این تعداد 2 هزار و 600 فقره پرونده در مراکز کلانتری، مشاوره و مددکاری معاونت اجتماعی به مصالحه رسیده‌اند.

وی همچنین با اشاره به افزایش 9 درصدی تماس‌های مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گفت: در سه ماه نخست سال جاری 445 هزار و 571 تماس مردمی داشته‌ایم که از این تعداد تماس‌های مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110،  207 هزار و 397 مورد تماس عملیاتی شده که 20 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال 97 را نشان می‌دهد.

جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: در حوزه 197 نیز با توجه به توسعه در این بخش 6 هزار 512 تماس ثبت شد که 12 درصد رشد تماس‌های انتقادی، شکایات، تقدیر و تشکر از نیروهای انتظامی را نسبت به 3 ماهه مشابه سال 97 شاهد بوده‌ایم که 401 مورد تشکر و قدردانی از عملکرد مطلوب مأموران پلیس غرب استان تهران به ثبت رسیده است.

نوراللهی در پایان به کشف بیش از یک تن مواد مخدر در یک هفته گذشته اشاره کرد و افزود: در رصد عملیات اطلاعاتی مأموران ناجا یک تن مواد مخدر از نوع تریاک از داخل حلب‌های روغن جامد کشف شد و در این رابطه 3 نفر از متهمان اصلی دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار