کد خبر: ۷۶۲۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷ 15 July 2019

14 زندانی غیرعمد کهگیلویه و بویراحمد در دهه کرامت با حضور چند تن از خادمان امام رضا(ع) و برخی خانواده های زندانیان از بند زندان آزاد شده و به کانون گرم خانواده بازگشتند.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از ایرنا، مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کهگیلویه وبویراحمد روز دوشنبه در آئین آزادی این تعداد زندانی در یاسوج، گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۶۴ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد این استان با احتساب این ۱۴ نفر از زندان‌های این استان آزاد شده اند.
اسماعیل جمیاری افزود: هنوز ۵۰۰ نفر زندانی جرایم مالی و محکومان غیر عمد در زندان‌های استان تحمل حبس می‌کنند که امید است با کمک خیران و نیکوکاران و توجه ویژه آستان قدس برای کمک به اینگونه زندانیان که بدهکار غیر بزهکارند، اهتمام ویژه ای انجام گیرد.
وی بیان کرد: زندانیانی که از زندان آزاد می‌شوند را باید جامعه با آغوش باز پذیرا باشد زیرا که این افراد با ابراز ندامت از معصیت خود پاک شده اند و نیازمند به پذیرش از سوی جامعه هستند.
جمیاری عنوان کرد: رسانه ها می توانند با انتشار این گونه از برنامه‌ها برای عموم، در ترویج برنامه‌های تربیتی و فرهنگی زندان سهیم باشند.
در این جشن علاوه بر آزادی این ۱۴ زندانی برنامه‌های همچون سرود، مولودی خوانی، آواز، آهنگ‌های محلی، نمایش طنز و دکلمه و دیگر موارد برگزار شد.
 
آزادی 14 زندانی کهگیلویه و بویراحمد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار