کوروش محمدی:
رییس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان، گفت: موضوع رایگان کردن هزینه حمل و نقل و مسافرت های درون شهری معلولان یک موضوع مهم و اساسی است.
کد خبر: ۷۶۲۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳ 14 July 2019
کوروش محمدیبا انتقاد از اینکه برای نابینایان در پیاده‌روهای اصفهان مسیر مشخصی نداریم و این یکی از شاخص های توسعه نیافتگی است  که این موضوع می تواند در کنار خدمات ارزنده در یک قالب منفی خودنمایی کند تصریح کرد: از شهردار اصفهان که نشان دادند می توانند حامی اقشار نیازمند باشند می‌خواهم توجه جدی در ارتباط با مناسب سازی و تسهیل تردد معلولان در معابر شهری صادر و پیمانکاران و مدیران مناطق را در راستای ایجاد این دسترسی‌ها مکلف کنند.
 
رییس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: موضوع رایگان کردن هزینه حمل و نقل و مسافرت های درون شهری معلولان یک موضوع مهم و اساسی است، اگر به قوانین مراجعه شود در همه دنیا می بینید امکانات حمل و نقل برای این قشر رایگان تعریف شده است، این در حالی است که در شهر اصفهان هنوز تسهیل ورود به اتوبوس‌ها برای این افراد وجود ندارد. چرا این تسهیل گری صورت نمی گیرد؟ در مترو فاصله بین واگن و سکو برای معلولان آزار دهنده است، البته در برخی ایستگاه ها اصلاح شده و چند ایستگاه همچنان باقی است. باید در سیاست گذاری‌های خود برای رایگان کردن حمل و نقل شهری و خدمات رفاهی به این قشر تلاش کنیم و به صورت رایگان این خدمات ارائه شود.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار