استاندار اصفهان با اعلام اینکه کشت تابستانه به کشاورزان تنها با گرفتن تعهد وضمانت از بنده  تخصیص یافت و با این شرط که باید مهرماه امسال 450 میلیون متر مکعب آب پشت سد زاینده رود برای شرب و کشت پاییزه کشاورزان باقی بماند، آب باز شد.
کد خبر: ۷۶۲۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴ 14 July 2019

به گزارش خبرنگار تابناک، عباس رضایی در جمع مدیران ومسئولان استان اصفهان با اشاره به اینکه تمامی مدیران استان باید یک روز را برای ملاقات با مردم وپاسخگویی به مردم قرار دهند و روز ملاقات را به استانداری اعلام کنند، افزود: استانداری نیز یک روز را مشخص کرده که پای صحبت  مردم اصفهان وشهرستان بنشیند و مشکلات آنها را حل و فصل کند که این ساعات باید خارج از وقت اداری و در بعدازظهرها باشد.
وی با بیان اینکه هیچ مسئله ای مهمتر از مسئله آب نیست و اقداماتی در این راستا صورت گرفته و بخشی از کارها هم در حال انجام است اما نمی توانیم اعلام کرد زیرا که با اصفهان ستیزی مواجهیم ، ادامه داد: روزی نیست که به خاطرمسئله آب و مشکلات موجود در استانداری جلسه ای نباشد وهر روز عده ای به خاطر بحران آب از استانداری کمک می خواهند.
مردم اصفهان هم که امروز با بحران اب آشامیدنی مواجه شدند خواستار کمک دیگر استان ها هستند
استاندار اصفهان اعلام کرد: همانگونه که استان اصفهان معین دیگر استان ها در قضیه سیلاب ها و زلزله ها هست این انتظار ودرخواست را داریم که دیگر استان ها نیز به اصفهان که امروز گرفتار بحران آب اشامیدنی شده است، کمک کنند.
وی با اظهار اینکه امسال نسبت به سال گذشته با کاهش 4 درصدی نرخ بیکاری مواجهیم ، ادامه داد: در راستای رونق تولید کارخانه به کارخانه بازدید می کنیم و در استان تصویب کردیم اگر استعلامی از اداره ای در جهت تولید شود و پاسخ مثبت و منفی ظرف 15 روز داده نشود، به حرف هیچ کسی گوش نمی دهیم و آن طرح را تصویب می کنیم.
آب شرب مردم اصفهان مشکل داشته است من کوتاهی کردم  
استااندار اصفهان تصریح کرد:  آب شرب مردم اصفهان مشکل داشته است کوتاهی ز من بوده است و عدم آبرسانی به برخی از مناطق مسکونی را داشتیم که نیازمند کمک ویاری دیگر استان ها هستیم،.
وی افزود: با گذشت چند ماهه از امسال بیش از 5 هیئت خارجی به اصفهان آمدند وشاهداجلاس های متعددی بودیم که در راستای رونق تولید استان اصفهان بوده است.
رضایی خطاب به مدیران گفت : مسایل اجتماعی را نباید به مسائل امنیتی تبدیل کرد  و نباید مطالبه گری بیخودی در مردم ایجاد کرد و امروز که با جنگ اقتصادی مواجهیم وهر روز هم شدیدتر می شود باید آرامش و امید را در مردم ایجاد کرد.
وی با اشاره به اینکه نباید سر مردم جهت خدمتی که می کنیم ووظیفه همه مدیران است منت گذاشت ، ادامه داد: برخی ادارات مثل تامین اجتماعی واداره کار بسته تشویقی برای مردم ندارند واین را باید در دستور کاری خود قرار دهند.

برچسب ها: اصفهان ، اقتصاد ، نشاط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار