هشدار مدیریت بحران مازندران به شهروندان
اداره کل هواشناسی مازندران وضعیت جوی تا هفته آینده استان را پیش بینی کرد و اعلام داشت که هوای ابری و همراه با بارش پراکنده این استان را فرا می گیرد . مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: با توجه به ورود جریان‌های شمالی به استان و وقوع رگبار و رعد و برق، هم استانی‌ها از تردد در بستر رودخانه‌ها خودداری کنند.
کد خبر: ۷۶۲۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵ 13 July 2019

به گزارش تابناک مازندران، اداره کل هواشناسی مازندران وضعیت جوی تا هفته آینده استان را پیش بینی کرد و اعلام داشت که هوای ابری و همراه با بارش پراکنده این استان را فرا می گیرد .

پیش بینی وضعیت هوای مازندران

کاهش 8 درجه ای دمای مازندران + عکس
 

براساس این گزارش، در ضمن علی اصغر احمدی افزود: بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران از امروز شنبه ۲۲ تا دوشنبه ۲۴ تیر به علت شکل گیری جریان‌های مرطوب و نسبتا خنک شمالی سطح زمین، علاوه بر کاهش دما ۴ تا ۸ درجه ای، در بعضی ساعات شاهد رگبار باران، رعد و برق و وزش باد در استان خواهیم بود.
مدیرکل مدیریت بحران مازندران به هم استانی ها، گردشگران و مسافران توصیه کرد موارد زیر را رعایت کنند:
* از ورود به بستر و حریم رودخانه و نیز مسیل‌ها در زمان بارندگی خودداری و احتیاط لازم را بعمل آورند.
* هنگام وقوع رگبار و رعد و برق دامداران و ساکنان بومی علاوه بر رعایت نکات ایمنی، از نزدیک شدن دام‌های خود به حاشیه رودخانه و نیز دهانه مسیل‌ها خودداری و مناطق امن نگهداری کنند.
* با توجه به پیش بینی رگبار و رعد و برق در استان، گردشگران، مسافران و هم استانی‌ها از برپایی چادر، کوه پیمایی، طبیعی، تردد در مسیل ها، ارتفاعات و فضا‌های باز پرهیز کنند.
* همه نیرو‌های امدادی و خدماتی علاوه بر آماده سازی تجهیزات و ماشین آلات امدادی، آمادگی لازم برای هرگونه عملیات امداد و نجات و نیز خدمات رسانی را داشته باشند.

برچسب ها: دمای مازندران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار