امام جمعه اصفهان:
نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان گفت: برتری انقلاب اسلامی به نیروی انسانی دارای تفکر بسیجی است و این تفکر باید همواره حفظ شود.
کد خبر: ۷۶۱۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹ 11 July 2019

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد افزود: به طور قطع آمریکا و استکبار از نظر مالی، تجهیزات، تسلیحات و امکانات بر ایران برتری دارد ولی در یک بعد پایین تر از ما هستند.
وی تاکید کرد: برغم این برتری و ۴۰ سال توطئه و تلاش برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی این انقلاب همواره رشد داشته است و هم از نظر علمی و هم تجهیزات نظامی و ی را منطقه ای رشد داشته ایم.
امام جمعه اصفهان اظهارداشت: در اول انقلاب دشمن می ترسید که کسی به ما سلاح بفروشد و حالا می ترسند که ما به کشوری سلاح بفروشیم.
وی ادامه داد: رشد و اعتلای ایران اسلامی به گونه ای است که به تعبیر قرآن خود بوجود آورندگان انقلاب هم از این رشد تعجب می کنند.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان تصریح کرد: علت رشد ما نیروی انسانی مومن بود که ما را در دفاع مقدس و دفاع از حرم به پیروزی رساند که همان تفکر بسیجی است.
وی با بیان اینکه وحشت آمریکا از بسیج است، تصریح کرد: بسیجی یعنی انسان مومنی که هم افق با اندیشه امام و رهبر است و لذا تربیت چنین عنصری نیازمند آموزش سیاسی، دینی و نظامی است.
وی تاکید کرد: یک نیروی سازمان یافته در بسیج زمانی مفید است که مومن و بصیر باشد زیرا نیروی مومن و عالم نیاز امروز ما است و به طور قطع تربیت چنین فردی که هر دو جهت بصیرت و علم در او متجلی شود، مشکل است.
آیت الله طباطبایی نژاد ادامه داد: وجود سردار غلامرضا سلیمانی دراین مدت که در اصفهان بود، مایه خیر برکت بود و امیدواریم در مسند جدیدی که قرار می گیرد مایه خیر باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار