معاون امور اقتصادی استانداری اصفهان:
معاون امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: عدم برقرار ارتباط بین دانشگاه و صنعت سبب شده که در اصفهان نتوانیم در حوزه تجارت و همچنین اقتصاد گام مهمی برداریم .
کد خبر: ۷۶۱۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱ 11 July 2019

به گزارش خبرنگار تابناک، قاضی عسگر در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان صمت اظهار داشت: در بخش تجارت ضعیف هستیم و باید ابتدا چاره از برای این مهم داشته باشیم.
وی با بیان اینکه تربیت نیروی انسانی ماهر در واحد های صنعتی مورد تاکید قرار گیرد ، بیان داشت: ارتباط دانشگاه با صنعت میتواند در تحقق رسیدن به اهداف موثر باشد.
معاون اقتصادی استاندار اصفهان افزود: حال اقتصاد استان خوب نیست و با دست به دست هم دادن این موانع و مشکلات را حل کنیم و بتوانیم شاخص های بهبود فضای کسب و کار را بالا ببریم و مشکلات صنعتگران و تولید کنندگان را رفع کنیم
وی افزود: لازمه یک سازماندهی مجدد در ساختار سازمان وایجاد تیم همراه و استفاده از نیروی انسانی ماهر و لایق استفاده و مشارکت از تشکل های صنفی است.
سبحانی نایب رییس اتاق بازرگانی اصفهان نیز در این جلسه اظهار داشت: استان اصفهان جزو صنعتی ترین استان های کشور است و بزرگترین واحد های صنعتی مثل فولاد مبارکه  و ذوب آهن و صنایع هایتک در این استان؛ نیازمند مدیر لایق و توانمند هست.
وی گفت: این انتظار میرود که هر مدیری که آمد پاسخگو بودن را در جز الزامات فعالیت های خود قرار دهد .جسارت در تصمیم گیری و سرعت عمل از شاخص های مهندس موفق است و امیدواریم که میزبان های خوبی باشیم و هم اکنون در وضعیت جنگ اقتصادی باید با مدیریت و پاسخگوی به موقع  به موانع بتوان مجموعه را هدایت کرد .
سبحانی گفت: با تفویض اختیار تمام دولت به استان ها میتوان چرخ تولید را بهتر اداره کرد و باید تصمیم گیری و اختیارها را به تشکل ها واگذار شود.
وی افزود: متاسفانه قوانین و مقررات با تفاسیر مختلف ارائه میشود و باید آن بخش های خاکستری که قابل تفسیر هست را حل کرد.
اسرافیل احمدیه رئیس سابق سازمان صمت اصفهان با ارائه گزارشی از فعالیت‌های خود گفت: در بخش رفع موانع تولید استان اصفهان در کشور شاخص و جز نخستین‌ها بوده و این با همراهی و همدلی مسولین انجام شده است.
وی با بیان این موضوع که در بخش بازرگانی استان اصفهان بیش از ۲۱۰هزار واحد صنفی وجود دارد، گفت: ساختار تنظیمبازار مشکل دارد و با ایجاد ساختار بهتر بتوانیم در دسترسی به موقع و با نرخ عادلانه انجام شود.استان اصفهان در بخش معدن بیشترین معادن و در بخش سنگ‌های زینتی ممتاز هستیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار