ترکی :
نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت در مجلس شورای اسلامی گفت:عزم جدی در مدیریت وزارت نیرو برای ساماندهی آب اصفهان وجود ندارد.
کد خبر: ۷۶۱۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹ 10 July 2019

به گزارش تابناک، اکبر ترکی با انتقاد از اینکه امروز دغدغه اصلی امروز مردم و نمایندگان مردم استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی تأمین آب است اظهار کرد: با این وجود عزم جدی در مدیریت وزارت نیرو برای ساماندهی آب اصفهان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه آب یک مساله ملی است و دولت باید آب آشامیدنی سالم و بهداشتی را برای همه مردم ایران در سراسر کشور تأمین کند عنوان کرد: رویکرد و سیاست وزارت نیرو در مورد تأمین آب اشتباه و غلط است و سو مدیریت در سیاست‌های کلان آب کشور در سالهای گذشته، حال و آینده، چالش‌های اساسی را در این حوزه بوجود آورده است.

به گفته وی در استان اصفهان آب‌هایی وجود دارد که در صورت مدیریت و ساماندهی آنها تا کنون می‌توانستیم نه تنها آب این استان و حتی تعدادی شهرهای اطراف آن‌را تأمین کنیم.

نماینده مردم فریدونشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات دارویی کشور با رویکرد شفاف سازی در اولین جلسه کمیسیون بهداشت و درمان یکشنبه هفته آینده بررسی می‌شود و مسؤولان و معاونان وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو در این جلسه حضور پیدا خواهند کرد.

ترکی تصریح کرد: پرونده‌ی سنگینی در کمیسیون اصل ۹۰ پیرامون مباحث غذایی و به ویژه مبحث دارو وجود دارد که در سال‌های اخیر مورد بررسی قرار گرفته است.

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استان اصفهان نسبت به استان‌های دیگر عقب مانده است گفت: بازی‌های سیاسی در استان به هر نحوی به این امر دامن زده است.

وی ادامه داد: سیاسی کاری و سیاسی بازی در دهه‌های گذشته و امروز موجب عقب ماندگی استان اصفهان شده است.

ترکی اضافه کرد: اصفهان دومین استان در مورد پرداخت مالیات در کشور محسوب می‌شود اما از نظر دریافت امکانات در رتبه سیزدهم تا بیست و سوم قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار