تاج الدین:
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: فراکسیون سازمان‌های مردم نهاد برای نخستین بار در مجلس شورای اسلامی در حال شکل‌گیری است.
کد خبر: ۷۶۱۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰ 09 July 2019

ناهید تاج‌الدّین در بازدید از چهارمین دفتر تسهیلگری و توسعه محلی ذیل انجمن حمایت از کودکان چتر نیلی منطقه ملک شهر با بیان اینکه همه نهادها در کنار گروه‌های مردمی باید برای کاهش آمار آسیب‌های اجتماعی به میدان بیایند، اظهار کرد:  یکی از نکات مهم درامر تحقق وظایف  و رسالت دفتر تسهیلگری، اطلاع رسانی صحیح  به مردم محله در این رابطه است.

وی با بیان اینکه خدمت رسانی در هرعرصه ارزشمند است، گفت: حل مشکلات مردم در محلات از اولویت‌های نظام است، لذا ایجاد و راه‌اندازی چنین دفاتر تسهیلگری که رسالت تسهیل روند حل مشکلات متعدد مردم با محوریت آسیب های اجتماعی را برعهده دارند، می‌تواند تاثیر شگرفی داشته باشد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: برای اولین بار فراکسیون سازمان‌های مردم نهاد در مجلس شورای اسلامی در حال شکل گیری است که قرار بر حضور و فعالیت ان‌جی‌اوها  در این فراکسیون است.

وی ادامه داد:  شکل گیری این فراکسیون با هدف شناسایی و رصد خلأها و اصلاح قوانین مربوطه به فعالیت سمن‌ها در جامعه و کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار