عضو هیئت مدیره نظام صنفی کشاورزی شهرستان اصفهان گفت: شهرداری اصفهان برای چهارمین بار اقدام به ساخت منبع آب در حریم زاینده رود کرد که مطابق با تبصره 4 ماده دو قانون توزیع عادلانه آب یک تخلف آشکار است.
کد خبر: ۷۶۰۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳ 09 July 2019

حسین وحیدا در گفتگو با خبرنگار تابناک اظهار داشت: در حال حاضر شهرداری اقدام به ساخت یک منبع آب به متراژ یک هزار متر مکعب در حریم زاینده رود کرده است و این درحالی که خود شهرداری زمین دارد و می تواند این منبع آب را در زمین خود بسازد.
وی با بیان اینکه شهرداری با سوء نظر و به منظور برداشت غیر مجاز آب این اقدام را کرده است، گفت: بیش از این نیز سه منبع آب دیگر در مسیر رودخانه و در راستای تجاوز به حریم زاینده رود صورت داده است.
عضو هیئت مدیره نظام صنفی کشاورزی شهرستان اصفهان تصریح کرد: شهرداری به منظور آبیاری درختان ناژوان اقدام به این کار کرده است .
وی از حفر چاههای غیر مجاز توسط شهرداری در حریم زاینده رود خبر داد وگفت: اقدام به برداشت غیر مجاز آب زاینده رود و تجاوز به حریم زاینده رود نه تنها توسط شهرداری بلکه توسط نیروگاه برق شاهدیم که در قالب دو شکایت نامه به دادستان اصفهان ارائه شود و امید است با ورود جدی دستگاه قضایی بتوانیم مطالبه به حق وقانونی کشاورزان را از این دو نهاد باز پس بگیریم .
وحیدا گفت: شهرداری به صورت شبانه اقدام به ساخت این منبع آب کرده است که لازم جلوی این کار هرچه زودتر گرفته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار