سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری اعضای باند 3 نفره ای که با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت خریداران ارزهای خارجی از شهروندان می کردند خبر داد.
کد خبر: ۷۶۰۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱ 09 July 2019
به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین ترکیان اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت به عنف مبلغ 15 هزار دلار از وی توسط سه فرد ناشناس موضوع در دستور کارِ کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.
 
وی افزود: فرد شاکی در تحقیقات پلیس عنوان کرد پس از خرید مبلغ مذکور در یکی از بانک های عامل شهر اصفهان سوار خودروی خود شدم که همان لحظه سه نفر وارد خودرو شده و با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت دلارها کرده و متواری شدند.
 
سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان ادامه داد: با اظهارات شاکی، در این زمینه تحقیقات میدانی و تخصصی به صورت ویژه انجام و در نهایت مشخص شد سارقان یک تیم سه نفره هستند که به بهانه خرید و فروش عمده دلار در کنار صرافی ها و بانک های عامل حضور یافته و اقدام به شناسایی و تعقیب و مراقبت خریداران ارز کرده و در یک لحظه از وی سرقت می کنند.
 
ترکیان خاطرنشان کرد: سرانجام با اقدامات ویژه کارآگاهان مخفیگاه سارقان در یکی از شهرستان های تابعه استان اصفهان شناسایی وهر 3 نفر به همراه مالخر پرونده در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.
 
این مقام انتظامی از کشف مبلغ 4 هزار و 500 دلار مسروقه در مخفیگاه متهمان خبر داد و گفت: با توجه به اقرار صریح سارقان به بزه انتسابی در این خصوص پرونده تشکیل و همگی جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار