مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران گفت: بیش از 500 میلیارد تومان دولت در بخش اشتغالزایی روستایی در استان مازندران اختصاص داد که بسیاری از متقاضیان پس از دریافت تسهیلات مشغول به کار شدند.
کد خبر: ۷۶۰۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸ 08 July 2019

خسرو طالبی در همایش دهیاران شرق استان که در بابلسر با اعلام اینکه استان مازندران بیش از سه میلیون و ۳۰۰ هزار نفر جمعیت و بیش از سه هزار و ۵۰۰ روستا و آبادی دارد گفت: هفت هزار و 700 شورا و 2 هزار و 300 دهیار در روستاهای مازندران مشغول به کار هستند.

وی با بیان اینکه دهیاران در خط مقدم توسعه و آبادانی روستاها قرار دارند اظهار کرد: اگر توسعه و آبادانی در روستا قرار است رقم بخورد دهیاران در خط مقدم این مسیر قرار دارند.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران تأکید کرد: باید برای دهیاران امنیت شغلی تأمین و حقوق مکفی دریافت کنند زیرا هرچه به این قشر فرهیخته و خادمان روستا توجه شود قطعاً آبادانی در روستاها بیشتر شکل می‌گیرد.

طالبی با اشاره به تسهیلات دولت در بخش اشتغالزایی روستایی گفت: بیش از 500 میلیارد تومان دولت در بخش اشتغالزایی روستایی در استان مازندران اختصاص داد که بسیاری از متقاضیان پس از دریافت تسهیلات مشغول به کار شدند و برخی نیز در حال تکمیل پرونده و یا در مرحله دریافت هستند و برنامه‌ریزی خوبی انجام گرفت تا 50 درصد اعتبارات باقی مانده نیز در سال جدید تخصیص پیدا کند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار