عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی کاشان روز شنبه در آیینی با حضور رییس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی از سر گرفته شد.
کد خبر: ۷۶۰۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷ 06 July 2019

فرماندار ویژه کاشان در این آئین، اختصاص افزون بر یکهزار و ۵۰۰ هکتار زمین برای اجرای طرح را مورد اشاره قرار داد و گفت: زیرساخت‌های لازم مانند آب و برق نیز در منطقه ویژه اقتصادی تأمین و در کنار وجود راه‌آهن و امکانات ترانزیت جاده‌ای کالا، مزیتی برای استقرار در آن محسوب می‌شود.

علی‌اکبر مرتضایی‌قهرودی دریافت مجوز سازمان حفاظت از محیط زیست برای مرحله نخست طرح با گستره ۲۵۰ هکتار، تأمین جاده دسترسی و برنامه‌ریزی برای تأمین زیرساخت‌های استقرار دائم سرمایه‌گذاران، انتخاب پیمانکار فنس‌کشی و ساخت جاده دسترسی به میزان ۲۵۰ هکتار از جمله اقدام‌های صورت گرفته تا کنون برشمرد.

وی بیان کرد: ظرفیت لازم برای استقرار واحدهای صنعتی تولیدی متوسط و کوچک در منطقه ویژه اقتصادی کاشان با هدف برندسازی و ساخت ماشین‌آلات تولید و انتقال برق، قطعه ماشین‌آلات با تجهیزات الکترونیکی، استقرار ماشین‌آلات با فناوری جدید، تولید کانی‌های غیرفلزی، بازیافت فلزات و واحدهای فرآوری املاح تبخیری همجوار دریاچه نمک است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار