ورزشی
تابناک مرکزی - اولین دوره مسابقات انتخابی قوی‌ترین مردان دانشگاه‌های استان مرکزی با برتری تیم دانشگاه پیام نور اراک، نایب قهرمانی دانشگاه اراک و سومی دانشگاه آزاد اراک، پایان یافت.
کد خبر: ۷۵۹۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۰ 05 July 2019

دانشگاه پیام نور اراک قهرمان مسابقات قوی‌ترین مردان مرکزی شد

 اولین دوره مسابقات انتخابی قوی‌ترین مردان دانشگاه‌های استان مرکزی با شرکت ۱۳ ورزشکار از هفت مرکز آموزشی استان مرکزی در دو بخش مقدماتی و فینال روز جمعه در اراک برگزار شد.
این مسابقات در دو دسته وزنی منهای ۷۵ کیلوگرم و به اضافه ۷۵ کیلوگرم پیگیری شد که در دسته منهای ۷۵ کیلوگرم محمد آمره‌ای از دانشگاه پیام نور اراک، مهران خزایی از دانشگاه اراک و امین عسکرنژاد از دانشگاه پیام نور اراک به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

در دسته به اضافه ۷۵ کیلوگرم هم، ابوالفضل یعقوبی از دانشگاه پیام نور اراک بر سکوی اول ایستاد، سعید رستمی از دانشگاه آزاد واحد فراهان نایب قهرمان شد و محمدرضا خدمت از دانشگاه پیام نور واحد کاشان در جایگاه سوم قرار گرفت.

در مجموع نتایج تیمی، دانشگاه‌پیام‌نور اراک با کسب ۳۳ امتیاز کاپ قهرمانی را به دست آورد و در سکوی اول ایستاد، دانشگاه اراک با کسب ۱۳ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و دانشگاه آزاد اراک با ۹ امتیاز سوم شد.

گفتنی است محمد عسکری، محسن مسن آبادی، محمد صالحی و مجید یعقوبی داوری مسابقات را بر عهده داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار