سجاد اعظم در گفتگو با تابناک:
مدیرعامل باشگاه هندبال زاگرس اسلام آباد غرب گفت:: با حمایت‌های استاندار و مسئولان ورزش استان، با اقتدار در مسابقات لیگ برتر و باشگاه‌های آسیا حضور پیدا خواهیم کرد.
کد خبر: ۷۵۹۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۵ 06 July 2019

حضور تیم زاگرس اسلام آباد غرب در لیگ برتر و باشگاه‌های آسیا قطعی شدسجاد اعظم در گفتگو با خبرنگار تابناک گفت:در نشستی که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان و استاندار کرمانشاه داشتیم، مقرر شد با حمایت استاندار و مسئولین ورزش استان تیم زاگرس اسلام آباد غرب علاوه بر حضور در مسابقات لیگ برتر، در مسابقات باشگاه‌های آسیا نیز شرکت کند.

وی افزود: در این نشست که با هماهنگی دکتر فلاحت پیشه نماینده مردم اسلام آباد غرب در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، استاندار و مسئولین ورزش استان تأکید کردند که حمایت کاملی از تیم زاگرس جهت حضور در این مسابقات خواهند داشت.

مدیرعامل باشگاه هندبال زاگرس اسلام آباد غرب در ادامه تصریح کرد: باتوجه به اینکه فدارسیون تا فردا به تیم هندبال زاگرس جهت اعلام حضور در مسابقات لیگ برتر و باشگاه‌های آسیا مهلت داده، ظرف امروز یا فردا طی نامه‌ای به فدارسیون این آمادگی را اعلام خواهیم کرد.

اعظم در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین در همان نشست، مدیرکل ورزش استان تاکید کرد که بزودی در راستای اجرای دستور معاون وزیر ورزش و جوانان در خصوص تجهیز سالن سه هزار نفری اسلام آباد غرب اقدام خواهد شد.

وی در پایان گفت:تیم هندبال زاگرس اسلام آباد غرب، سال گذشته در مسابقات لیگ برتر هندبال کشور توانست مقام نایب قهرمانی را کسب و جواز حضور در مسابقات باشگاه‌های آسیا را کسب کند و خوشحالیم که پس از چندین ماه با حمایت استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان استان، نماینده مردم اسلام آبادغرب در مجلس، فرماندار، امام جمعه شهرستان و مردم ورزش دوست شاهد احیاء مجدد تیم زاگرس اسلام آباد غرب هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار