کرم محمدی در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان دالاهو از آتش سوزی در پانزده هکتار از مراتع نواکوه این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۵۹۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸ 05 July 2019

بیش از پانزده هکتار از مراتع دالاهو در آتش سوخت / اعزام نیرو‌های امدادی به نواکوهکرم محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک گفت: شب گذشته مراتع نواکوه دچار حریق گردید و نیرو‌های ما همگی جهت اطفای حریق پای کار بودند و آتش خاموش شد.

وی افزود: متأسفانه از صبح امروز این آتش سوزی مجددا آغاز و اکنون تمامی نیرو‌های امدادی و حتی مدیران شهرستان در منطقه حضور دارند، اما بدلیل خستگی شب گذشته، حضور نیرو‌های تازه نفس لازم است که طی هماهنگی معاون عمرانی استاندار با تیپ الله اکبر، نیرو‌های زبده و تازه نفس در حال اعزام به منطقه هستند و امیدواریم بتوانیم کاری از پیش ببریم.

محمدی تصریح کرد: متاسفانه وزش باد شدید مهار آتش را سخت‌تر کرده و اکنون در چندین محور درحال اطفای حریق هستیم که برخی از آن‌ها ماشین رو نیستند، لذا کار برای نیرو‌های فعال ما سخت‌تر شده است.

فرماندار شهرستان دالاهو در پایان علت آتش سوزی را عوامل انسانی دانست و خاطرنشان کرد: هنوز آمار دقیقی از مساحت آتش گرفته در دسترس نیست و دوستان زحمت کش منابع طبیعی آنرا مشخص خواهند کرد، اما به نظر میرسد بیش از پانزده هکتار از مراتع نواکوه دچار آتش سوزی شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار