دبیر فنی اولین جشنواره ملی عکس دریاچه اورمیه با اشاره به احیای دریاچه گفت: دریاچه در سال های اخیر با مشکلاتی از قبیل خشک سالی مواجه بود و تمامی خبرها ناشی از مرگ دریاچه بود اما با بالا آمدن آب آن زمینه برای برگزاری این جشنواره فراهم شد.
کد خبر: ۷۵۸۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶ 02 July 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی مهراد تبریزی دبیر فنی جشنواره درباره هدف اصلی برگزاری این رویداد اظهار کرد: اولین جشنواره ملی عکس دریاچه اورمیه با هدف بازشناساندن، کمک به حفاظت و همچنین معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری، گردشگری، سلامت و کسب ‌وکار در حوزه دریاچه اورمیه برای اولین بار در سطح ملی و توسط شهرداری کلانشهر اورمیه برگزار شد.

وی ادامه داد: عکاسانی از شهرهای تهران، اورمیه، تبریز، زنجان، اراک، ماکو، عجب‌شیر، ساری، اصفهان، کرمانشاه و تاکستان در این جشنواره شرکت کرده‌اند.

دبیر فنی جشنواره با بیان اینکه ۱۳۵ عکاس با یک هزار و ۱۲عکس در دو بخش مجموعه و تک عکس در این جشنواره شرکت کرده‌اند، گفت: در این میان ۴۳ عکاس با ۱۵٨ اثر نیز در بخش عکاسی با موبایل شرکت کرده اند.

وی درباره آثاری که به مرحله نهایی راه پیدا کردند، اظهار کرد: در مجموع ۵۲ اثر از ۲۷ عکاس به مرحله نهایی و نمایشگاه راه یافتند.

دبیر فنی اولین جشنواره ملی عکس دریاچه اورمی، افزود: معیار های انتخاب تصاویر برتر را بر اساس شرایط اعلام شده در فراخوان جشنواره است.
تبریزی زمان داوری نهایی بین آثار برگزیده را سه شنبه ۱۱ تیر ماه اعلام کرد که در هر بخش ۳ عکس به عنوان تصاویر برتر انتخاب خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار