ضرورت کاهش 10 درصدی مصرف برای پایداری شبکه
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با بیان اینکه استان خوزستان جزو مناطق پر مصرف برق در کشور است، گفت: مصرف برق خوزستان در وضعیت قرمز قرار گرفته است.
کد خبر: ۷۵۸۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳ 01 July 2019

محمود دشت بزرگ اظهار کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی در حال حاضر استان خوزستان جزو مناطق پر مصرف برق در کشور و مصرف برق استان در وضعیت قرمز قرار گرفته است.

وی افزود: در این زمینه با توجه به شرایط به وجود آمده از مشترکین برق در استان درخواست داریم تا با کاهش ۱۰ درصدی مصرف برق و حذف مصارف غیر ضروری، در راستای حفظ پایداری شبکه با مسئولان برق همکاری بیشتری داشته باشند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان تصریح کرد: مصرف برق در کلانشهر اهواز نیز در محدوده زرد و هشدار قرار دارد و شهروندان اهوازی می‌توانند با کاهش حداقل پنج درصد از مصرف برق خود، وضعیت برق شهرستان اهواز را سبز و پایدار نگاه دارند.

دشت بزرگ عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته خوزستان با مصرف هفت هزار و ۹۴۸ مگاوات برق نسبت به مصرف هفت هزار و ۴۳۶ مگاوات مدت مشابه پارسال، رشد ۶.۴ درصدی در مصرف داشته است. در این زمینه روز گذشته (یکشنبه 9 تیرماه) خوزستان با مصرف 7 هزار و ۹۴۸ مگاوات برای چهارمین بار در سال جاری، از پیک پارسال عبور کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار