رئیس اتاق اصناف استان اصفهان گفت: در استان سهم زنان از اصناف 20 درصد است این در حالی است که 40 هزار واحد صنفی در سطح استان که متصدی آنها زنان هستند .
کد خبر: ۷۵۸۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵ 30 June 2019
یه گزارش تابناک، رسول جهانگیری در جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه امروز هم که جنگ اقتصادی است گفت: اصناف در کنار انقلاب نظام و مردم ایستاده‌اند و هیچ نقطه سیاهی در کارنامه خود ندارند. 
 
رئیس اتاق اصناف استان اصفهان با تاکید به اینکه استان اصفهان سومین استان پس از تهران و خراسان رضوی است که بیشترین واحد صنفی را دارد عنوان کرد: در استان سهم زنان از اصناف 20 درصد است که می توان به 40 هزار واحد صنفی در سطح استان که متصدی آنها زنان هستند اشاره کرد.
 
جهانگیری اضافه کرد: در دنیا به ازای هر 300 نفر و در کشور هر 40 نفر و در استان اصفهان هر 25 نفر و در شهر اصفهان هر20 نفر یک واحد صنفی وجود دارد که این موضوع یک شمشیر دو لبه است. در استان اصفهان بین 35 تا 40درصد اصناف خدماتی، فنی و تولیدی هستند. در شرایط کنونی که نمی توانیم فرش قرمز برای سرمایه گذار خارجی پهن کنیم باید از سرمایه گذار داخلی حمایت کنیم.
 
رئیس اتاق اصناف استان اصفهان تاکید کرد: شرایط اقتصادی شرایط خوبی نیست و اصناف با چنگ و دندان در حال حفظ شرایط کنونی هستند و آرامش حاکم بر بازار و اصناف به دلیل تعلقی است که به نظامشان دارند. 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار