بر اثر واژگونی یک دستگاه ون در ۱۰ کیلومتری میمه به سمت دلیجاندر بامداد روز یکشنبه موجب کشته شدن ۲ تن و مصدومیت ۶ نفر از سرنشینان این خودرو شد.
کد خبر: ۷۵۸۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸ 30 June 2019

به گزارش تابناک مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: در این حادثه که ساعت ۴ و ۹ دقیقه امروز روی داد، ۲ مرد ۵۰ و ۵۲ ساله جان باختند.

غفور راستین افزود: همچنین در این سانحه رانندگی ۶ مرد بین سنین ۴۵ تا ۶۲ سال مصدوم که پس از دریافت خدمات درمانی اولیه در محل، بوسیله واحدهای امدادی به بیمارستان گلدیس شاهین شهر منتقل شدند.

همچنین مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان از آسیب دیدن ۶ نفر در حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در آزادراه کاشان- قم خبر داد.

فرهاد بابایی شامگاه شنبه با بیان اینکه واژگونی این خودروی تندر ۹۰ عصر امروز در کیلومتر ۲۰ آزادراه کاشان- قم رو به روی پادگان شهید مصطفی حسن زاده رخ داد افزود: یک مرد ۳۲ ساله، ۲ نفر زن ۶۰ و ۳۵ ساله، سه کودک دختر و پسر ۲ و پنج ساله جریان حادثه آسیب دیدند که پس از اقدام‌های درمانی پیش بیمارستانی با آمبولانس‌های این مرکز و جمعیت هلال احمر به بیمارستان شهید بهشتی کاشان انتقال یافتند.

برچسب ها: حوادث ، اصفهان ، واژگونی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار