مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: با مصرف هشت هزار و ۸ مگاوات برق در روز دوشنبه، برای سومین بار از پیک هفت هزار و ۹۱۷ مگاوات سال قبل عبور کرده‌ایم.
کد خبر: ۷۵۷۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰ 27 June 2019

محمود دشت بزرگ  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز دوشنبه هفته جاری با مصرف هشت هزار و ۸ مگاوات نسبت به مصرف هفت هزار و ۱۴۵ مگاوات مدت مشابه در سال قبل رشدی ۱۰.۷ درصدی در مصرف رخ داده است.

وی با بیان اینکه افزایش محسوس دما در چند روز اخیر باعث شده تا مصرف برق در مدار افزایشی باشد، بیان کرد: گزارش های هواشناسی نشان می‌دهد که تیر و مرداد ماه گرمی خواهیم داشت و لازم است با مدیریت مصرف از پرباری شبکه در زمان های طولانی کاسته شود تا تجهیزات دچار آسیب ناشی از پرباری طولانی مدت نشوند.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای خوزستان افزود: صنعت برق خوزستان حداکثر آمادگی را برای خدمت رسانی به مشترکان دارد با این وجود همکاری و همیاری مصرف کنندگان نیز نقش تعیین کننده و عامل اصلی در عبور از فصل گرم خواهد بود.

دشت بزرگ با بیان اینکه از سازمان‌های دولتی می‌خواهیم تا درست مصرف کردن برق را سرلوحه قرار دهند، غنوان کرد: یکی از راه های مدیریت مصرف کاهش ساعات اداری بوده و این طرح تنها مختص استان خوزستان نیست و تاکنون در ۲۸ استان کشور اجرایی شده است.

وی از همه مشترکان و همراهان صنعت برق خواست برای جلوگیری از خاموشی‌های ناخواسته، در ساعت‌های اوج مصرف ( ساعت ۱۳ تا ۱۷ و ۲۰ تا ۲۳) از وسایل برقی پر مصرف استفاده نکنند و استفاده از آنها را به ساعتی دیگر منتقل کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار