کلنگ ساخت یکصد واحد مسکونی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد ویژه سیل زدگان امروز در مراسمی متمرکز در روستای قره کیله گمیشان به زمین زده شد.
کد خبر: ۷۵۷۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲ 26 June 2019

به گزارش تابناک گلستان، دستمرد سرپرست فرمانداری گمیشان در این مراسم با اشاره به اینکه استان گیلان بعنوان استان معین در بازسازی گمیشان فعالیتهای خوبی دارد افزود: برای احداث یکصد واحد مسکن‌ مددجویان بهزیستی و کمیته امداد برنامه ریزی شده که امروز در روستای قره کیله کلنگ اولین مسکن به زمین خورد و کارخاکبرداری برای احداث ۳واحد دیگر در این روستا نیزآغاز شد.

ابراهیمی معاون بسیج سازندگی سپاه استان گیلان هم گفت: بسیج سازندگی برای ساخت 500واحد و تعمیر 200مسکن در شهرستان گمیشان برنامه ریزی کرده است.

عابدینی مسئول بازسازی بنیادمسکن ستاد معین گیلان درمناطق سیلزده گمیشان هم اعلام کرد:در مجموع 800واحد در منطقه احداث و 3200واحد تعمیر می شوند.

وی با اشاره به اینکه پروانه احداث بیش از دویست واحد درمناطق روستایی گرفته شده افزود: تا کنون برای 2هزار و 400واحد تعمیری پرونده تشکیل شده و 1500واحد نیز به بانک های عامل برای دریافت کمک بلاعوض و تسهیلات معرفی شده است.

رنجی معاون بهزیستی استان نیز گفت: بر اساس تفاهمنامه های موجود به جز تسهیلات بانکی 50میلیونی برای مددجویان شهری و 40میلیونی برای مددجویان روستایی، بنیاد مسکن و بهزیستی نیز هر کدام ۱۰میلیون کمک بلاعوض بابت احداث واحدهای مسکونی به مددجویان بهزیستی پرداخت خواهندکرد.

رنجی گفت: با هماهنگی خیرین یک هزار بسته لوازم خانگی به گلستان ارسال شده که هفته آینده با اولویت خانواده های ۵نفر به بالا توزیع خواهدشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار