استاندار اصفهان:
استاندار اصفهان گفت: همدلی و هم فکری کشورهای آسیایی و بویژه مهمانان نشست کمیته سیاسی مجمع مجالس آسیایی در اصفهان درباره مسائل منطقه‌ای در برهه حساس کنونی یک ضرورت انکار ناپذیر است.
کد خبر: ۷۵۷۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶ 26 June 2019

عباس رضایی روز چهارشنبه در آیین آغاز به کار نشست کمیته سیاسی مجمع مجالس آسیایی در هتل کوثر اصفهان افزود: برگزاری این نشست فرصت مغتنمی برای تبادل نظر درباره مسائل و موضوع‌های مهم منطقه‌ای و بین المللی است.

وی ادامه داد: ایران با پایبندی کامل و احترام به همه تعهدها و مسوولیت‌های بین المللی و با اتکا به خدا و پشتوانه عظیم مردمی و تحت رهبری هوشمندانه رهبر معظم انقلاب در تعامل با کشورهای آسیایی و منطقه، راهبرد اصلی خود را در تنش زدایی و توسعه صلح به کار می‌بندد که بارها راستی آزمایی آن به تایید سازمان‌های ناظر بین المللی رسیده است و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

استاندار اصفهان تاکید کرد: اشتراک‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی و گردشگری کشورهای منطقه و آسیا زمینه تعامل همکاری را بر پایه جلسه‌های از این قبیل فراهم می‌کند.

رضایی با بیان اینکه پدیده‌های جهانی شدن و فضای مجازی، مرزهای جغرافیایی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ملت‌ها را در هم نوردیده است، افزود: در این برهه ضرورت بسترسازی و حفظ حریم و موجودیت میراث کشورهای آسیایی و دوست بیش از پیش اشکار می‌شود.

وی برگزاری نشست مذکور را گواه خلاقیت و شکوه ایران دانست و تاکید کرد: این فرصت طلایی می‌تواند بیش از پیش ظرفیت و گنجینه‌های پنهان ایران اسلامی و اصفهان را در توسعه روابط بین المللی فراهم کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار