کد خبر: ۷۵۷۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۵ 26 June 2019

سردار سرتیپ دوم پاسدار فرهنگ مستعد حصاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت:طبق تمهیدات و برنامه‌ ریزی‌های انجام یافته آئین بزرگداشت و تشییع پیکر شهید مدافع حرم علی سیفی در اردبیل برگزار می‌شود و زمان و مکان آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم به ویژه شهید علی سیفی بیان کرد: این شهید والامقام پس از چهار سال دوری تفحص شده و شناسایی دی.ان.ای آن انجام یافت و هم‌اکنون به کشورمان انتقال یافته و برای زیارت علی بین موسی الرضا (ع) به مشهد انتقال داده شده است.

جانشین فرمانده  سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ضمن عرض تسلیت به خانواده معزز شهید علی سیفی گفت: شهیدان مدافعان حرم سرمایه‌های معنوی و ارزشمند ملت ایران هستند و ما به داشتن چنین سرمایه‌هایی و خانواده‌هایی که به اندازه شهدای والامقام ارزشمندند به خود افتخار می‌کنیم.

مستعدحصاری تصریح کرد: باید با جان و دل ادامه دهنگان راه شهدای والامقام باشیم چرا که شهیدان والامقام کشورمان برای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند و برای هموارسازی راه سعادت و خوشبختی را هموار کنیم که این موضوع یک اولویت اساسی است.

وی بیان کرد: همزمان با تشییع پیکر این شهید مدافع حرم پیکر سه شهید گمنام نیز در استان اردبیل تشییع و خاکسپاری می‌شود که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته تا مراسمی باشکوه و در خور شان و جایگاه شهدای والامقام برگزار کنیم که این موضوع برای ما یک اولویت اساسی و مهم است.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار