رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی:
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: کارت‌های فیزیکی بیمه ورزشی که منشأ ناملایماتی بود حذف و بیمه ورزشی به صورت اینترنتی شد و با توجه به شاخص‌ها در یک سال اخیر شاهد رشد ورزشکاران در ثبت اینترنتی بودیم.
کد خبر: ۷۵۷۱۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵ 25 June 2019

غلامرضا نوروزی ظهر امروز سه‌شنبه در مجمع عمومی سالیانه هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان اظهار داشت: با تغییراتی که در هیئت اصفهان صورت گرفته رشد چشم‌گیری در همه شاخص‌ها وجود داشته و همه هدف ما این است که خدمات پزشکی ورزشی که ارائه می‌دهیم از نظر کمی و کیفی در سطح خوبی باشد.

وی افزود: در همان ابتدای ورود به فدراسیون موضوع تمرکززدایی را مطرح کردیم، به این معنا که شهرستان‌های ما بتوانند جوابگوی خدمات در شهرستان باشند و از وابستگی به مرکز جلوگیری شود.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی خاطرنشان کرد: از سیستان و بلوچستان تا دیگر نقاط کشور شاهد دسترسی ورزشکاران به کلینیک پزشکی هستیم و این موضوع به این معنا است که ورزشکاران به خدمات پزشکی ورزشی دسترسی داشته باشند.

وی تصریح کرد: استان اصفهان از نظر حرفه‌ای و قهرمانی سرآمد استان‌های کشور است و پیشنهاد می‌کنم مرکز آکادمی علوم ورزشی لوافان را تجهیز کنند تا هزینه ورزشکاران برای امور پزشکی کاهش یابد. تعهد می‌دهیم که معاینات پزشکی ورزشکاران در استان صورت گیرد تا برای ورزشکاران صرفه اقتصادی داشته باشد.

نوروزی بیان کرد: حدود 3 میلیون و 600 هزار ورزشکار سازمان‌یافته داریم و رضایت‌مندی بسیار خوبی در سطح کشور در بحث بیمه ورزشی محقق شد و کارت‌های فیزیکی که منشأ ناملایماتی بود حذف و بیمه ورزشی به صورت اینترنتی شد.

وی گفت: در 3 ماهه نخست سال 98 حدود 62 هزار ورزشکار سازمان‌یافته ثبت شد که نزدیک به 70 درصد رشد را نشان می‌دهد و با توجه به شاخص‌ها در یک سال اخیر شاهد رشد ورزشکاران در ثبت اینترنتی بوده‌ایم.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی اظهار داشت: در استان اصفهان و استان‌هایی که مدیران کل به ما کمک کردند و روی این موضوع حساسیت داشتند، آمار ورزشکاران سازمان‌یافته رشد قابل ملاحظه‌ای داشت.

وی افزود: همانطور که ما از فدراسیون به هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان کمک می‌کنیم، هیئت استان نیز باید به شهرستان‌ها کمک کند تا رشد قابل ملاحظه‌ای در شاخص‌ها داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار