تابناک: مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: پروانه‌های زرین در اصفهان می‌ماند و این استان به مرکز بین‌المللی سینمای کودکان تبدیل خواهد شد.
کد خبر: ۷۵۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱ 12 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، حجت‌الاسلام و المسلمین حبیب‌رضا ارزانی درباره تازه‌ترین تغییرات در جشنواره فیلم کودک و نوجوان اظهار کرد: در جلسه شورای سیاستگذاری و راهبردی کودک در 18 مرداد از استقبال گرم مدیران استان اصفهان برای برپایی جشنواره فیلم کودک و نوجوان قدردانی شد.

وی یادآور شد: همان‌گونه که پیشتر اعلام شد، بر اساس مصوبه این شورا، بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی کودک در مهرماه سال آینده در شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

مدیرکل ارشاد استان اصفهان در این‌باره توضیح داد: با توجه به ضرورت تاسیس جشنواره اختصاصی و مجزا برای نوجوانان، نخستین جشنواره بین‌المللی نوجوانان و جشن المپیاد سال جاری به میزبانی استان همدان برگزار می‌شود.

ارزانی با بیان اینکه دو جشنواره از این پس به صورت دوسالانه برگزار می‌شود، گفت: همان‌گونه که رییس سازمان سینمایی در سفر به استان اصفهان اعلام کرده بود، پروانه‌های طلایی در استان اصفهان خواهد ماند و جشنواره همدان نخستین جشنواره تخصصی نوجوانان و جشن المپیاد فیلمنامه‌نویسی خواهد بود.

مدیرکل ارشاد استان اصفهان تصریح کرد: تخصصی شدن این جشنواره راه بسیار مناسبی برای ارتقای سینمای کودک و تبدیل اصفهان به مرکز بین‌المللی سینمای کودکان خواهد شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار