نوبخت:
باید به سمت اقتصاد بدون نفت پیش رویم و برنامه اصلی در راستای کسب درامد غیرنفتی مشابه سایر کشورهای دنیا، اولین نگاه به مالیات است.
کد خبر: ۷۵۶۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲ 22 June 2019

در اقتصاد غیرنفتی نگاه به مالیات است

به گزارش تابناک قزوین، با حضور نوبخت، معاون رییس جمهوری، خط دوم فاز نخست طرح توسعه تولیدکننده بزرگ صنعتی محصولات آردی ویتانا در شهرک صنعتی کاسپین با اعتبار سه هزار میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.
محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در این مراسم اظهار کرد: مهم ترین منبع درامدی کشورها در دنیا مالیات است و ما نیز باتوجه به شرایط اقتصادی کنونی کشور، باید به سمت اصلاح ساختار درامد کشور پیش رویم.

معاون رئیس جمهور افزود: باید به سمت اقتصاد بدون نفت پیش رویم و برنامه اصلی در راستای کسب درامد غیرنفتی مشابه سایر کشورهای دنیا، اولین نگاه به مالیات است.

وی در پایان تاکید کرد: این طرح روز شنبه توسط سازمان برنامه و بودجه مطرح می‌شودو با وجود این به برخی شرکت‌ها قرارداد معافیت مالیاتی دارند که بعد از تصویب طرح هایی از بین رفت ولی این شرکت های تولیدی به امید این معافیت ها در مناطقی خاص، از جمله شهر صنعتی کاسپین تاسیس شده اند که من در راستای وظایفم از معافیت های مالیاتی به سود بخش های تولیدی حمایت خواهم کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار