صفحه اول مشترک روزنامه های اصفهان/
تابناک:عصر فرا ارتباطی حاضر، فرصت خوبی برای شبکه های مجازی و تلویزیون ها و رادیو ها به عنوان رسانه های نویت ایجاد کرده است، از همین رو رسانه های سنتی مثل روزنامه و کتاب بسیاری از مخاطبین خود را از دست داده اند، البته این به معنای حذف آن ها از جامعه نیست. به هر حال در این عصر نیز عده ای صبح به صبح از خواب که بیدار شدند، طبق عادت به دکه روزنامه فروشی می روند و روزنامه مورد علاقه خود را خریداری می کنند.
کد خبر: ۷۵۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۸ 12 August 2015

به گزارش تابناک اصفهان، عصر فرا ارتباطی حاضر، فرصت خوبی برای شبکه های مجازی و تلویزیون ها و رادیو ها به عنوان رسانه های نویت ایجاد کرده است، از همین رو رسانه های سنتی مثل روزنامه و کتاب بسیاری از مخاطبین خود را از دست داده اند، البته این به معنای حذف آن ها از جامعه نیست. به هر حال در این عصر نیز عده ای صبح به صبح از خواب که بیدار شدند، طبق عادت به دکه روزنامه فروشی می روند و روزنامه مورد علاقه خود را خریداری می کنند.

در کنار آن روزنامه ها هم در راستای رسالت های خود به اطلاع رسانی و تحلیل در فضای رسانه ای موجود می پردازند.

با توجه به این مسئله سایت خبری تحلیلی تابناک اصفهان، هر روز مهم ترین گزاش یا اتفاق روزنامه های اصفهان را در اختیار مخاطبین می گذارد، تا از این مسائل با خبر باشند.

امروز فرشتگان هم به این جا آمدند؛ آمدند تا بال هایشان را فرش راه این قاصدک ها کنند. کمی آنطرف تر، دل خستگانی که به پهنای دل آسمان گریسته اند تابوت هایی خالی را بر دوش خود حمل می کنند با اینکه تابوت خالیست اما سنگینی عجیبی را احساس می شود. صاحبان آن تابوت ها، همان قاصدکها هستند که سبکبار رفتند.

امروز باز خیابان های شهر اصفهان حال و هوای آن روزهای قشنگ و الهی را به خود گرفته بود. آن روزهایی که حقیقتاً مسابقه ای بود برای خدمت و نه برای پست و ریاست. امروز همه چیز رنگ سادگی داشت. رنگ صداقت و مهربانی. خبری از اشرافیت نبود. امروز روز ساده زیستی بود.

در این روز از همه قشری آمده بودند. کسبه، دبیران، پزشکان، پرستاران، همه و همه به یکباره شتافتند. مادران و پدران شهیدان همگی آمده بودند. برخی از این شهدا، گمنام نبودند اما گویا پدران و مادران به جستجوی فرزند گم شده خود آمده بودند و بوی فرزندشان را از این تابوت استشمام می کردند. برخی هم آمده بودند تا جای خالی مادرانی را پر کنند که از فرط چشم انتظاری اجل مهلتشان نداد. احساس عجیبی دارم. احساسی ناشناخته. احساسی غریب از پایان یک دلخوشی نمناک. گویا دست شوق در آستین روزگار، متوسل به پرستوهای دست بسته ای بود که امروز بر دوش مردم شهیدپرور مردم استان اصفهان، خیابان های شهرهای شمال تا جنوب و شرق تا غرب استان را متبرک کرد.

دلنوشته: پروانه شریفی





صفحه نخست روزنامه های اصفهان



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار