رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت : دشمنان قسم خورده اسلام همچنان با نشانه گیری نسل جوان در تلاش برای ضربه به نظام اسلامی هستند.
کد خبر: ۷۵۴۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹ 18 June 2019

حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین روحی یزدی در نشست هماهنگی هفته بازخوانی و افشای حقوق بشرآمریکایی اظهار داشت : دشمنان قسم خورده اسلام همچنان با نشانه گیری نسل جوان در تلاش برای ضربه به نظام اسلامی هستند.

وی ادامه داد: درطول تاریخ پیروزی انقلاب اسلامی شاهد شیطنت‌های بسیاری از سوی این دشمنان برای ضربه به نظام اسلامی بودیم که با ابزار نفاق درصدد اجرایی شدن اهداف خود بودند.

حجت الاسلام روحی یزدی گفت: جوانی که بعد از انقلاب به دنیا آمده شناخت درستی از شیطنت‌های نفاق ندارد و نمی‌داند چه ضربه‌هایی نفاق برای ریشه کنی نظام زده است.

وی خاطرنشان کرد: اکنون سالانه نشستی در فرانسه برگزار می شود که با پرداخت پول دشمنان نظام اسلامی دراین زمینه سرمایه گذاری‌های هنگفتی دارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز در ادامه به بازخوانی و افشاری جنایات دشمنان نظام اسلامی در طول تاریخ پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت و افزود: سو قصد نافرجام به مقام معظم رهبری، بمب گذاری دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی و به شهادت رساندن ۷۲ تن و در رأس آنان آیت الله بهشتی از جمله جنایات دشمنان دراین زمینه به شمارمی رود.

وی، ترور شهید رجایی و باهنر، بمباران شیمیایی سردشت توسط رژیم بعث عراق که شهادت ۱۱۰ نفر و مجروحیت پنج هزار نفر از مردم بی دفاع منطقه را در برداشت از دیگر جنایات دشمنان قسم خورد نظام اسلامی برای ضربه به پیکره مستحکم انقلاب عنوان کرد.

حجت الاسلام روحی یزدی خاطرنشان کرد: هدف قرار دادن هواپیمایی مسافر بری ایران با ۲۹۰ مسافر درخلیج فارس از جمله جنایت های فراموش ناشدنی است.

وی تاکید کرد: براساس آمار در تاریخ انقلاب اسلامی شاهد ۱۷ هزار و ۱۴۰ شهید ترور تا زمان شهادت شهید بزرگوار احمدی روشن بودیم که این آمار افزایش یافته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: این وقایع حاصل نفوذ نفاق در جامعه ایران بود و افشا شدن برخی از فعالیت‌های هسته‌ای ایران و تحریم بانک‌ها نیز توسط منافقان صورت می‌گرفت.

وی اظهار داشت: فروش نفت بحثی است که در گذشته و حال بوده و یکی از عواملی که اخبار را به دشمن می‌دهد و دشمن سریع اقدام می‌کند نفوذی است که نفاق در دستگاه‌های مختلف پیدا کرده است.

حجت الاسلام روحی یزدی تاکید کرد: بنابراین امروز هرچه بیشتر باید با افشا و بازخوانی این وقایع در آگاهی بخشی و اطلاع عموم به ویژه نسل جوان تلاش‌های وافری داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار