استاندار اصفهان:
استاندار اصفهان در در دیدار با وزیر انرژی روسیه گفت: این شهر پتانسیل های زیادی در ابعاد مختلف اقتصادی، اجتماعی و وفرهنگی دارد به همین دلیل است که هر روز شاهد رشد گردشگران از کشورهای مختلف هستیم.
کد خبر: ۷۵۴۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۶ 17 June 2019

به گزارش تابناک، الکساندر نوآک، وزیر انرژی روسیه وارد اصفهان شد و در بدو ورود، مورد استقبال رسمی دکتر عباس رضایی، استاندار اصفهان قرارگرفت.

دکتر رضایی با بیان اینکه اصفهان نصف جهان است، اظهار داشت: این شهر ۵ میلیون نفری، مهد علم و هنر بوده و هست و مردمان مهمان دوستی را در خود جای داده است که به همه مسائل آگاه هستند.

وی ادامه داد: زیبایی های اصفهان همیشه مورد نظر عام و خاص بوده به طوری که هرکدام از مهمانان خارجی از کشورهای دیگر که به اصفهان می آیند علاقه مند هستند از این شهر دیدن کنند.

استاندار اصفهان تصریح کرد: این شهر پتانسیل های زیادی در ابعاد مختلف اقتصادی، اجتماعی و وفرهنگی دارد به همین دلیل است که هر روز شاهد رشد گردشگران از کشورهای مختلف هستیم.

وزیر انرژی روسیه نیز  عنوان کرد: وصف اصفهان را بسیار شنیده ام و امیدوارم زمان کافی باشد که از ظرفیت های فرهنگی و جاذبه های تاریخی اصفهان بازدید نمایم.

گفتنی است بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، مراسم اختتامیه پانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی و تجاری ایران و روسیه صبح روز سه‌شنبه با حضور وزرای نیروی ایران و انرژی فدراسیون یه به عنوان رؤسای کمیسیون مشترک دو کشور در اصفهان برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار