مدیر عامل شرکت پالایش گاز ایلام خبر داد؛
مدیر عامل شرکت پالایش گاز ایلام گفت: به منظور کمک به تامین برق منطقه در فصل تابستان پیش‌بینی می‌شود این پالایشگاه بیش از ۲۵ هزار مگاوات برق به شبکه سراسری تزریق کند.
کد خبر: ۷۵۴۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۱ 17 June 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ شهریار داری پور در دیدار با مدیرعامل برق منطقه غرب کشور اظهار داشت: پالایشگاه گاز ایلام طی ۲ سال گذشته در راستای کمک به شبکه سراسری برق و جلوگیری از خاموشی در منطقه اقدام به عقد قرارداد فروش برق با مدیریت شبکه برق ایران نموده است.

وی افزود: این پالایشگاه طی ۲ سال گذشته بیش از ۳۲ هزار مگاوات، توان به شبکه سراسری تزریق کرده و امسال نیز در فصل گرما و اوج مصرف همچون سال‌های گذشته به شبکه سراسری تزریق می‌کند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه غرب کشور نیز در این دیدار گفت: طی ۲ سال گذشته پالایشگاه گاز ایلام در فصل تابستان کمک شایانی در راستای جلوگیری از خاموشی ها کرده است.

علی اسدی با اشاره به اینکه تلاش می‌شود امسال با کمک پالایشگاه گاز ایلام خاموشی های استان را به حداقل برسانیم، افزود: در همین راستا به همکاری بیشتر نیروگاه شرکت پالایش گاز ایلام در زمینه تأمین برق نیازمندیم.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای غرب اظهار داشت: تامین برق مردم مسئله ملی بوده و در برهه حساس کنونی و در زمان پیک سه ماهه و فصل گرما نیازمند کمک و تلاش همه آحاد جامعه و ارگان‌های مختلف در راستای صرفه جویی و مصرف بهینه برق می باشد.

وی تاکید کرد: از مجموعه پالایشگاه گاز ایلام با توجه به امکانات فنی موجود، تولید برق حداکثری را خواستاریم./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار