فرمانده ناحیه سپاه احمد بن موسی(ع) گفت: به بیش از ۴۵۰ نفر از محرومین در شرق شیراز خدمات پزشکی رایگان اعم از ویزیت و دارو ارائه شد.
کد خبر: ۷۵۴۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸ 17 June 2019

تابناک فارس به نقل از مهر:سرهنگ مرتضی خسروانی ظهر دوشنبه در حاشیه اجرای طرح خدمات رسانی پزشکی رایگان با اشاره به اجرای مرحله اول طرح پزشکی که به ۹۰۰ نفر از محرومین خدمات رایگان ارائه شد افزود: در مرحله دوم این طرح به نام درمانگاه تخصصی سیار «از تبار زینب (س)» که با همکاری بیمارستان شهید شوشتری و به همت جناب آقای مهدی جمالزاده معاون بهداری ناحیه و خواهر فاطمه شبانی مسئول گروه جهادی از تبار زینب (س) در بلوار اتحاد اجرایی شد، به بیش از ۴۵۰ نفر از محرومین در شرق شیراز خدمات پزشکی ارائه داده شد.

خسروانی گفت: یکی از راههای برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور و جلوگیری از بزهکاری جوانان، ایجاد شغل و درآمد سالم برای بیکاران جامعه به خصوص جوانان است.

وی با بیان اینکه بنا داریم از ظرفیت خیرین هم در جهت ایجاد اشتغال برای جوانان استفاه کنیم افزود: تا کنون چندین کارگاه تولیدی در بلوار اتحاد راه‌اندازی کرده‌ایم که عمده نیروهای این کارگاه‌ها را خانواده‌های نیازمند تشکیل داده‌اند که در حال حاضر مشغول به کار می‌باشند.

خسروانی یادآور شد: مرحله اول این طرح پزشکی در منطقه گودگل‌کنان شهرک سعدی اجرا و به ۹۰۰ نفر از محرومین این منطقه خدمات پزشکی و دارویی رایگان ارائه شده است.

فرمانده سپاه احمد بن موسی (ع) شیراز گفت: در ادامه طرح خدمات رسانی به مردم کم برخوردار در شرق شیراز اقدام به راه‌اندازی مرحله دوم طرح درمانگاه تخصصی رایگان در بلوار اتحاد نموده‌ایم که با ۶ پزشک متخصص در حوزه اطفال، زنان، داخلی، مامایی، روانشناسی، پزشکی عمومی و طب اسلامی به بیش از ۴۵۰ نفر خدمات پزشکی اعم از ویزیت و داروی رایگان ارائه شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار