معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: 5 انبار آهن‌آلات و یک واحد عمده فروشی کاغذ متخلف در این استان شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند .
کد خبر: ۷۵۴۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳ 17 June 2019

تابناک فارس به نقل از ایسنا: محمدابراهیم صداقت یکشنبه 27 خرداد در جمع خبرنگاران گفت: در راستای شناسایی انبارهای فعال در سطح شهر شیراز، 5 انبار آهن‌آلات که نسبت به ثبت انبار در سامانه اعلام موجودی وزارت صنعت، معدن و تجارت اقدام نکرده بودند شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شده است.

وی گفت: تخلف صاحبان این انبارها، اعلام نکردن موجودی انبار به ارزش 8 میلیارد و 807 میلیون و 600 هزار ریال بوده که پرونده‌های جداگانه برای هر متخلف تشکیل و برای صدور حکم به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

معاون بازرسی سازمان صمت فارس همچنین به بازرسی از عمده فروشان و توزیع کنندگان کاغذ نیز اشاره و اضافه کرد: در بازرسی‌های انجام شده، پرونده یک واحد متخلف به اتهام گرانفروشی تکمیل و به مرجع ذیصلاح ارجاع داده شده است.

صداقت گفت: تخلف در این پرونده مربوط به گرانفروشی 600 بسته کاغذ A4 به ارزش 52 میلیون و 172 هزار ریال بوده است.

معاون بازرسی سازمان صمت فارس به شهروندان توصیه کرد که هر موردی از تخلف را در زمینه‌های مختلف از طریق شماره تلفن 124 گزارش دهند.

برچسب ها: آهن آلات ، کاغذ ، فارس ، تخلف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار