مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به افزایش نیاز آبی مردم در نیمه نخست سال، گفت: بدون شک با افزایش دما میزان مصرف هم بیشتر می شود، در حالی که تنها سامانه آبرسانی اصفهان ظرفیت محدودی در تامین آب شرب دارد.
کد خبر: ۷۵۴۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱ 16 June 2019
به گزارش تابناک به نقل از شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، هاشم امینی در جمع مدیران طرح آبرسانی اصفهان بزرگ، اظهار کرد: نهایت ظرفیت تامین آب شرب تصفیه خانه آب باباشیخعلی 11.5 متر مکعب در ثانیه است، در حالی که نیاز آبی در فصل تابستان حداقل 14.5 متر مکعب است.
 
وی به کمبود 3 الی 3.5 مترمکعبی در ثانیه آب برای تامین آب شرب مردم اشاره کرد و افزود: هم اکنون ذخیره آب سد زاینده رود 750 میلیون مترمکعب است و مردم شاهد بارندگی های مناسب در فصل بارش بودند براین اساس مردم نمی پذیرند که در فصل تابستان در تامین آب شرب با چالش هایی مواجه باشند.
 
مدیرعامل آبفا خطاب به مدیران طرح آبرسانی اصفهان بزرگ، گفت: در حال حاضر باید آب شرب بیش از 4 میلیون جمعیت استان از طریق یک سامانه تامین شود پس با توجه به محدودیت منابع، تلاش خود را معطوف به توزیع عادلانه به روش های گوناگون کنید.
 
وی به چگونگی توزیع عادلانه آب پرداخت و گفت: با بهره گیری سیستم تله متری، تله کنترل، مدیریت فشار، مرئی سازی والوها، ایجاد حوضچه های فشارشکن سعی در توزیع عادلانه آب در سطح استان داشته باشید.
 
وی علاوه بر تامین کمی آب مردم در فصل تابستان بر کیفیت مطلوب آن تاکید کرد و گفت: علاوه بر اینکه نهایت تلاش ها در جهت تامین آب شرب مردم در دستور کار قرار گیرد باید کیفیت آب شرب مانند سال های قبل مطابق با استاندارد باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار