مدیر بورس منطقه‌ای استان فارس گفت: در هفته منتهی به ۲۲ خردادماه تعداد ۲۰۹ میلیون ۹۲۴ هزار سهم و حق تقدم به ارزش ۷۲۴ میلیارد ریال مبادله شد.
کد خبر: ۷۵۴۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷ 15 June 2019

تابناک فارس به نقل از تسنیم:کرشمه ترابیان با اشاره به معاملات بورس استان فارس در هفته منتهی به 22 خردادماه اظهار داشت: در این هفته تعداد 209 میلیون 924 هزار سهم و حق تقدم به ارزش 724 میلیارد ریال مبادله شد که 55 درصد آن مربوط به خرید سهام و مابقی مربوط به فروش سهام بوده است.

وی با بیان اینکه در این هفته در مجموع برای 247 نفر نیز کد سهامداری جدید صادر شده است گفت: سهام شرکت‌های ایران ترانسفو، سرمایه‌گذاری پردیس و کشتی‌رانی جمهوری اسلامی ایران بیشترین تقاضا برای خرید و سهام شرکت‌های قطعات اتومبیل ایران، سایپا و مهرکام پارس با بیشترین تقاضای فروش روبه‌رو بودند.

 

مدیر بورس منطقه‌ای استان فارس افزود: همچنین سهام شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، تولیدی و خدماتی صنایع نسوز توکا و سرمایه‌گذاری توسعه عمران کرمان بیشترین ارزش ریالی خرید و سهام شرکت‌های ذوب‌آهن اصفهان، کارخانجات مخابراتی ایران و سیمان ارومیه با بیشترین ارزش ریالی فروش را به خود اختصاص دادند.

ترابیان با اشاره به فعالت 28 شرکت کارگزاری در بورس استان فارس بیان کرد: شاخص کل بازار نیز در هفته گذشته به میزان 13243 واحد افزایش و به عدد 233352 رسید.

برچسب ها: بورس ، بورس فارس ، معامله
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار