رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه اصفهان با بیان اینکه سامسونگ و هوآوی دو برند مورد علاقه اصفهانی ها در بازار موبایل است، گفت: با افت نرخ دلار در حال حاضر قیمت موبایل حدود 10 درصد کاهش یافته است.
کد خبر: ۷۵۳۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱ 13 June 2019
حسن میرشمشیری در خصوص کاهش نرخ ارز و تاثیر آن بر بازار موبایل، اظهار کرد: با افت نرخ دلار، قیمت موبایل کاهش یافته و در حال حاضر قیمت موبایل حدود 10 درصد کاهش داشته است.
 
وی افزود: در حال حاضر قیمت گوشی برندهای سامسونگ، هوآوی و آیفون کاهش یافته است.
 
رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه اصفهان گفت: البته گوشی هایی که اکنون فروخته می شود بعضا با نرخ دلار بالاتر خریداری شده، با این وجود به دلیل بازار رقابتی با نرخ دلار روز و پایین، گوشی هایی تلفن همراه فروخته می شود.
 
وی اضافه کرد: متاسفانه فروشندگانی که موبایل را با نرخ دلار بالا خرید کرده و امروز نرخ دلار کاهش یافته، دچار ضرر می شوند و اگر محصول خود را عرضه نکنند در فضای رقابت، بازار را از دست می دهند.
 
میرشمشیری در خصوص تحریم و تعطیلی شرکت هوآوی و تاثیر آن بر بازار ایران، گفت: تحریم شرکت هوآوی ارتباطی به ایران ندارد، اما محصولات این برند تا حدودی در بازار کم شده است، با این وجود هنوز از خرید این برند در ایران استقبال می شود.
 
وی همچنین افزود: با وجود تحریم برند آیفون و مسدود شدن اپلیکشین های آن، هنوز این برند مشتریان خاص خود را در ایران دارد.
 
رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه اصفهان در خصوص واردات برندهای مختلف گوشی، اظهار کرد: در حال حاضر مشکلی در واردات گوشی تلفن همراه وجود ندارد و اگر روند شرکتی برندهای مختلف بیشتر از امروز شود، دیگر کسری موبایل در بازار نخواهیم داشت.
 
وی با بیان اینکه شرکت های واردکننده موبایل در کشور مشخص هستند، اظهار کرد: در سامانه ایرانیان شرکت های دارای مجوز واردات و تاییدیه وزارت بازرگانی، ثبت شده اند و طبق آخرین صحبت ها 87 شرکت آماده تهیه کالا و ورود موبایل به کشور هستند.
 
میرشمشیری با بیان اینکه در حال حاضر تمام برندها وارد ایران می شود،گفت: البته واردات گوشی اپل کمتر شده است و واردات برند سامسونگ و هوآوی در برهه ای از زمان کمتر شد.
 
وی یادآور شد: سامسونگ و هوآوی دو برند مورد علاقه اصفهانی‌ها در بازار موبایل است.
برچسب ها: اصفهان ، موبایل ، نرخ دلار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار