رئيس انجمن قطعه‌سازان استان اصفهان گفت: استان اصفهان بيشترين مورد داخلی‌سازی قطعات خودروی كشور را بر عهده دارد و قطعه‌سازان استان اصفهان تلاش می‌كنند با استفاده از فرصت‌های موجود، ظرفيت بومی‌سازی قطعات خودرو در كشور را ارتقا دهند.
کد خبر: ۷۵۳۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰ 12 June 2019

به گزارش تابناک، ابراهیم احمدی با اشاره به شرایط فعلی اقتصادی کشور اظهار کرد: شرایط کشور و شرایط بنگاه‌های تولیدی، شرایط سختی است و زنجیره قطعه‌سازی و خودرو علاوه بر تحریم‌ها، با موانع داخلی نیز مواجه است.

رئیس انجمن قطعه‌سازان استان اصفهان با بیان اینکه تحریم‌های داخلی و به واقع نگاه نادرست به صنعت خودرو و عدم وجود آزادی عمل در این صنعت همانند صنایع دیگر باعث شده تا مشکلات این صنعت از سایر صنایع بیشتر باشد یادآور شد: در سال 97 بسیاری از صنایع از جمله مس، فولاد و آلومینیوم توانستند افزایش قیمت بگیرند اما خودروسازان نتوانستند به مانند آن‌ها رشد قیمتی تجربه کنند.

احمدی تاکید کرد: خودرو کالای نهایی است و همین حساسیت برای افزایش نرخ آن را افزایش می‌دهد.

به گفته رئیس انجمن قطعه‌سازان استان اصفهان، در سال 97 قطعه‌سازان و خودروسازان تحت فشار شدیدی بودند و وی در این رابطه خاطرنشان کرد: تلاش بر این است که این چالش‌ها به فرصت تبدیل شوند و بومی‌سازی بسیاری از قطعات در دستور کار قرار گیرد.

احمدی یادآور شد: استان اصفهان بیشترین مورد داخلی‌سازی قطعات خودروی کشور را بر عهده دارد و قطعه‌سازان استان اصفهان تلاش می‌کنند با استفاده از فرصت‌های موجود، ظرفیت بومی‌سازی قطعات خودرو در کشور را ارتقا دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار