تابلوهای مغازه های که در اصفهان برندهای خارجی می فروشند پایین کشیده می شود.
کد خبر: ۷۵۳۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۲ 11 June 2019

به گزارش تابناک، مدیر نظارت و بازرسی اصناف اصفهان گفت :  در برخورد با عرضه‌کنندگان پوشاک قاچاق، به نوعی از تولید داخل حمایت می‌شود.

محمدی فشارکی با اشاره به پایان مهلت به واحد های تجاری اصفهان مبنی بر جمع آوری پوشاک قاچاق افزود : چنانچه فروشگاه یا واحد صنفی به فروش پوشاک برند خارجی اصرار کند به مراجع قانونی معرفی می شود .
وی افزود: پوشاک خارجی تولید کنندگان ایرانی را به زانو درآورده است و هر روز یکی از این کارگاه ها تعطیل و کارگران آنان بیکار می شوند.

وی گفت : حمایت از پوشاک ایرانی هدف این طرح است و می طلبد مردم هم برای حمایت از آن فقط پوشاک داخل خریداری کنند. 

وی با اشاره به اینکه مدیران ۲۰ مجتمع تجاری فراخوان و درباره توزیع پوشاک قاچاق به آنها تذکر داده شده است، افزود: چنانچه برند های خارجی بخواهند در کشور فعالیت داشته باشند، باید در سامانه ثبت و مجوز داشته باشد.

مدیر نظارت و بازرسی اصناف اصفهان تاکید کرد: به ازای هر مغازه عرضه برند خارجی که جمع شود، یک مغازه تولید داخل در کشور باز خواهد شد که به تولید ملی و اشتغال کمک می کند.

فشارکی با بیان اینکه بازرسان اصناف واحد های تجاری را زیر ذره بین دارند گفت: برآورد ما از قاچاق در حوزه پوشاک، 2.5 میلیارد دلار است و این مقدار یعنی پوشاک قاچاق ما سازماندهی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار