مدیر حوزه قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: پیشنهاد میزبانی پنج رشته ورزشی را به وزارتخانه داده‌ایم ولی امکان دارد که رشته‌ها تغییر یا تعداد آن کم یا زیاد شود.
کد خبر: ۷۵۲۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱ 09 June 2019

محسن تابش‌فر با بیان این که المپیاد استعدادهای برتر در دهه اول شهریور ماه به میزبانی ده استان کشور برگزار می‌شود، اظهار کرد: اصفهان پیشنهاد میزبانی از پنج رشته تنیس روی میز، شمشیربازی، شنا، دوچرخه سواری و تیراندازی با کمان در دو بخش آقایان و بانوان را به وزارتخانه ارسال کرده است.

وی با پاسخ مثبت در مورد اینکه آیا ظرفیت استان اصفهان فراتر از میزبانی بیش از پنج رشته است؟ گفت: اما سیاست وزارتخانه درگیر کردن بیشتر استان‌ها در این مورد است که برای گرفتن میزبانی رشته‌های بیشتر، وزارتخانه این اجازه را به استان‌ها نمی‌دهد.

مدیر حوزه قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان افزود: البته میزبانی ما هم از این رشته‌ها قطعی نیست ولی پیشنهاد آن را به وزارتخانه داده‌ایم و امکان آن هست که رشته‌ها تغییر و یا تعداد آن نیز کم و یا زیاد شود.

تابش فر افزود: پنج رشته ورزشی دومیدانی، شنا، ژیمناستیک، بدمینتون و شطرنج از این المپیاد جدا شده‌اند که قرار است فدراسیون ورزشی دانش‌آموزی از اوایل تا اواسط مردادماه مسابقات این رشته‌های ورزشی را برگزار نماید.

وی ادامه داد: از ۴۰ روز پیش با تمامی هیئت‌های ورزشی مکاتبات لازم انجام شده است و از آن‌ها خواسته شده است ورزشکاران خود را به پایگاه قهرمانی معرفی نمایند تا از آن‌ها آزمون‌های پیکرسنجی، پزشکی و قابلیت‌های جسمانی انجام پذیرد و تا به حال ۱۲۰ ورزشکار معرفی شده‌اند و تست‌های لازم را انجام داده‌اند.

وی در مورد برخی رشته‌های ورزشی که در دور گذشته نتایج ضعیفی را کسب کرده‌اند، تصریح کرد: جلسات کارشناسی متعددی را با این هیئت‌ها داشته‌ایم و موقعیت‌های خوبی را در اختیار رشته‌های مدال‌آور گذاشته‌ایم که امیدوارم نتایج ضعیف گذشته را جبران کنند.

منبع: ایمنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار