مدیر ساخت و توسعه راههای اداره کل راه و شهرسازی ایلام؛
مدیر ساخت و توسعه راههای اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: با وجود مطالبات پیمانکاران و محدودیت اعتبارات پروژه بزرگراه ایلام- مهران با شتاب در حال انجام است.
کد خبر: ۷۵۲۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ 09 June 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛  محمدرضا شریفی راد در بازدید مشاورین سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور از قطعات مختلف بزرگراه ایلام مهران گفت: این پروژه در سه قطعه در حال احداث است که بیشتر مسیر با توجه به حجم بالای تردد زائرین از مرز بین المللی مهران با یک لایه آسفالت زیر بار ترافیک قرار گرفته است.

وی افزود: پیمانکاران با وجود مطالبات زیاد همچنان به فعالیت راه سازی ادامه می‌دهند که امیدواریم با تزریق اعتبارات لازم هر چه سریع‌تر عملیات تکمیلی این بزرگراه را به سرمنزل مقصود برسانیم.

وی عنوان کرد: با پیگیری‌های مکرر و شبانه روزی مدیرکل راه و شهرسازی و همکاران این مجموعه خوشبختانه گام‌های بزرگی در این مسیر برداشته شده به طوری که به تازگی حفاری تونل موازی راه کربلا به پایان رسید و عملیات تکمیلی این تونل ۷۰۰ متری ادامه داشته و حفاری تونل دیگر این محور به طول ۸۴۰ متر نیز آغاز شده و حجم عظیم خاکبرداری و خاکریزی و ابنیه فنی مسیر نیز به انجام رسیده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار