استاندار اصفهان:
دکتر عباس رضایی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری اصفهان، اظهارداشت: اصلی ترین شعار در مباحث مدیریتی پیشگیری است و بازرسی و نظارت مستمر به پیشگیری از وقوع تخلفات کمک خواهد کرد.
کد خبر: ۷۵۲۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۲ 08 June 2019

به گزارش تابناک به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر عباس رضایی در آیین تکریم و معارفه مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری اصفهان اظهارداشت: اصلی ترین شعار در مباحث مدیریتی پیشگیری است و این مهم هم بر مبنای شرعی و اخلاقی و هم علمی و اقتصادی مورد توجه است.

استاندار اصفهان بازرسی را چشم و گوش مدیران برشمرد و افزود: اگر نیت در انجام کارها برای رضایت خداوند نباشد خسران کرده ایم و باید بر اساس این اصل نسبت به انجام وظایف اقدام نمود.

وی ضمن تقدیر از زحمات مدیر کل سابق اظهارداشت: همکاران این حوزه باید فارغ از هرگونه تفکر و گرایش با مدیرکل جدید همکاری داشته باشند و انتظار می رود که با همدلی، هماهنگی و همراهی به صورت اصولی در پیشبرد اهداف و وظایف سازمانی تلاش کرد.

رضایی با بیان اینکه مسئولین بازرسی باید در ابتدا بازرسی را از خود آغاز نمایند، افزود: فردی که در این بخش فعالیت می کنند نباید خود را جدا از سایرین بداند و همکاران در این بخش هیچ ارجحیتی نسبت به سایرین ندارند.

عباس رضایی با تاکید بر اینکه وظیفه بازرسی حل و فصل مسائل است نه مچ گیری، افزود: باید با دید حل مسئله نسبت به مسائل ورود پیدا کرد و قبل از ورود سازمان های نظارتی در جهت حل مسائل اقدام نمود تا پرونده ای به پرونده های این سازمان ها اضافه نشود.

وی به راه اندازی مجدد سامانه ارتباط الکترونیکی مردم و دولت(سامد) اشاره کرد و افزود: عدم فعالیت این سامانه در استان نقطه ضعفی به شمار می رفت که خوشبختانه برطرف شد و باید زمینه حضور مدیران تمامی دستگاه ها برای پاسخگویی به درخواست های مردم بیش از پیش فراهم شود.

استاندار اصفهان بر حضور فعال بازرسی تاکید کرد و افزود: بازرسی و نظارت مستمر به پیشگیری از وقوع تخلفات کمک خواهد کرد.

عباس رضایی به ارتباط مستمر و با تدبیر معاونت حقوقی این سازمان با مدیران و مسئولان نیز تاکید کرد و افزود: باید تدابیری اندیشیده شود که شأن مسئولان و نیروهای استانداری حفظ شود.

استاندار اصفهان همچنین خواستار ایجاد معاونتی برای پیگیری مصوبات بازدیدهای مدیریت استان از واحدهای صنعتی مختلف شد.

گفتنی است در این آیین مدیران سابق و جدید دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری گزارشی از اقدامات صورت گرفته دراین دفتر و برنامه های آتی ارائه دادند.

در این جلسه ضمن تقدیر از فعالیت های موثر اسفندیار تاجمیری، صادق کرمی به سمت مدیرکل جدید بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار